Marq_ Skrevet November 28, 2006 Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 Jeg må nesten le litt av deg. Dette er ikke noe EU-skilter da de har stjerner. Du velger jo selv om du vil ha flagget på skiltet, eller om du skal klistre en stor N på bakluka. Slutt å være teit da.. wien konvensjon eøs. hørt om det? pålegger norge en del ting. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian var der Krug Skrevet November 28, 2006 Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 wien konvensjon eøs. hørt om det? pålegger norge en del ting. Jeg sa; Du velger selv om du vil ha flagget på skiltet, eller bak på luka! Sjekk selv! Har vært sagt tidligere i tråden her mener jeg og! Siter - 2006 mod. Ford S-Max Trend- 1999 mod. Volkswagen Passat Trendline stv- 2002 mod. Opel Astra G Sport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xander Skrevet November 28, 2006 Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 Stemmer. Liten refleksbit til å dekke over den blå stripen med er mulig og få tak i, men da pålegges du og klistre en N elsewhere på luka.. =/ Siter Reservert Tesla Model S Saab 93 '09 Hyundai Coupe '06 - solgt. Audi A4 Cabrio '03 solgt. Hyundai Coupè '04 - solgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andette Skrevet April 4, 2007 Rapporter Share Skrevet April 4, 2007 Stemmer. Liten refleksbit til å dekke over den blå stripen med er mulig og få tak i, men da pålegges du og klistre en N elsewhere på luka.. =/ blir ikke skrift usentrert og ille med denna refleksbiten da? :P jeg vil (les: må) ha nye skilt, men skal ikke ha flagg, kommer rett og slett ikke på tale :) såååå.. går det å få uten flagg, men med sentrert skrift? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet April 4, 2007 Rapporter Share Skrevet April 4, 2007 andette: Ja, jeg har sett flere med dette rundt omkring. Men det blir VELIG mye hvitt på skiltet - ser ut som at det kunne vært 10-15 cm smalere Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lunden07 Skrevet April 4, 2007 Rapporter Share Skrevet April 4, 2007 Du får også skilt uten den blå stripen i det hele tatt. Min bror fikk nye skilt for en liten stund siden, og de var helt vanlige uten den blå stripen eller en klistrelapp over den. Så er mulig å få helt orginale skilt også, men med den nye skrifttypen. Siter Moped nå, men kommer bil om ikke lenge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet April 4, 2007 Rapporter Share Skrevet April 4, 2007 Jeg liker ikke skiltet pga alle fargene og det tullet der. Samme med skiltrammer med reklame, hat! Før dette tullet kom så irriterte jeg meg over årsavgiftmerket :| Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ma Audio, eivind Skrevet April 5, 2007 Rapporter Share Skrevet April 5, 2007 jeg liker ikke de nye skiltene for de minner meg om eu skiltene og vi er jo ikke medlemmer av eu, når skal norge si i fra at vi ikke vill bli påtvunget reglene som eu medlemmene har. Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andette Skrevet April 5, 2007 Rapporter Share Skrevet April 5, 2007 Du får også skilt uten den blå stripen i det hele tatt. Min bror fikk nye skilt for en liten stund siden, og de var helt vanlige uten den blå stripen eller en klistrelapp over den. Så er mulig å få helt orginale skilt også, men med den nye skrifttypen. strålende :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evil-twim Skrevet April 5, 2007 Rapporter Share Skrevet April 5, 2007 Men skal sies at de skiltene uten blå stripe ser verre ut enn de med. Ihvertfall etter at de også ble redesignet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andette Skrevet April 6, 2007 Rapporter Share Skrevet April 6, 2007 Men skal sies at de skiltene uten blå stripe ser verre ut enn de med. Ihvertfall etter at de også ble redesignet. redesignet? .. henger ikke helt med nå :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet April 6, 2007 Rapporter Share Skrevet April 6, 2007 Nye skilt uten blå stripe har alt for mye "luft" - for mye hvitt mellom tegnene og på kantene. Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fsl Skrevet April 6, 2007 Rapporter Share Skrevet April 6, 2007 Nye skilt uten blå stripe har alt for mye "luft" - for mye hvitt mellom tegnene og på kantene. Da kapper vi :) Men jeg beholder nok gamle-gamle typen Siter - 04 RAM 2500 Cummins - 92 Civic EG9 VTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evil-twim Skrevet April 6, 2007 Rapporter Share Skrevet April 6, 2007 Er 4-5cm på siden. andette: De nye er annerledes en de jeg hentet ut i oktober. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andette Skrevet April 7, 2007 Rapporter Share Skrevet April 7, 2007 Er 4-5cm på siden. andette: De nye er annerledes en de jeg hentet ut i oktober. ah, slik sett ja.. da henger jeg med :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg