bundyg60 Skrevet September 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 La oss ikke håpe noen importerer bilen til norge om noen år da ;) hmm nei ikke denne men det e mulig snart en på vei :) Siter har du lyst har du lov!! uten bil :( s3 2000 mod solgt golf gti g60 turbo som ble lakket gull i 1997!! :) SOLGT! golf 1 16v solgt 1997 og en riskoker... :( HØGGES!! golf rally prosjekt solgt :scared Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VentoPower Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 Ja, er klar at det finnes flere metoder å innkjøre en motor på. Uten at jeg har altfor mye peilling på dette med innkjøring osv, ville jeg ikke lånt vekk min nye bil til deg:P :D No disrespect. Btw, jeg vil tro det er en helt annen belastning å kjøre på vei enn å kjøre på benk... Men faen da, hvis en bilforhandler låner ut en Golf 5 R32 til deg så kjører man ikke som om man skulle vært på søndags tur. Er kanskje bare en gang i livet man får sjansen til å kjøre noe sånt. Høres jo ut som du eide bilen selv jo. Tror du feks biler som har vært demokjørt hos møller er veldig pent kjørt. De fleste som er ute å prøvekjører en ny bil, vil jo gjerne teste den skikkelig. Så de regner nok med litt svinn Siter VW GOLF V GTI 2005 modell VW GOLF IV GTI Exclusive 99 modell solgt VW VENTO 1,8cl 94 modell solgt VW JETTA 1,8gl 90modell solgt http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1358179#post1358179 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hazzie88 Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 Høres jo ut som du eide bilen selv jo. Jeg er bare glad i biler jeg, og vil det beste for de :) Innkjøring av bilen har mye og si for den totale motorens levetid, imo. Alle stempler ol skal "poleres" mot hverandre i motoren slik at alle "ujevnheter" skal rettes opp. "Tror du feks biler som har vært demokjørt hos møller er veldig pent kjørt. De fleste som er ute å prøvekjører en ny bil, vil jo gjerne teste den skikkelig. Så de regner nok med litt svinn" Minner meg om han som leverte Imprezaen sin til service på merkeverksted når en av de ansatte rævkjørte bilen. Beviser at dette kan gå begge veier:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 Men reagerte litt på farten du skriver om.. Ser på GPS at du må gire til 6. gir i 215km/t.. Og da er det 270 i bånn av 6. gir? Enten så er det sykt misvisning, eller så har du hatt fryktelig god tid med å få dratt den så langt i 6. gir.. Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bundyg60 Skrevet September 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 11, 2006 Men reagerte litt på farten du skriver om.. Ser på GPS at du må gire til 6. gir i 215km/t.. Og da er det 270 i bånn av 6. gir? Enten så er det sykt misvisning, eller så har du hatt fryktelig god tid med å få dratt den så langt i 6. gir.. gps greiene var treg på oppdateringen på hastigheten var ikke den beste antennen på den men men jeg hadde jo også god tid så men så klart 270 på speedo e jo klart ikke 270 i virkeligheten da så hva jeg hadde e jeg ikke sikker på.. men men Siter har du lyst har du lov!! uten bil :( s3 2000 mod solgt golf gti g60 turbo som ble lakket gull i 1997!! :) SOLGT! golf 1 16v solgt 1997 og en riskoker... :( HØGGES!! golf rally prosjekt solgt :scared Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg