Rotrex Skrevet August 25, 2006 Rapporter Share Skrevet August 25, 2006 Pent brukt med fjernkontroll. Info om spillern: * Touch-Less * Key-Less * Wire-Less * Wireless Card Commander Supplied (RM-X113) * Wireless Rotary Commander Supplied (RM-X5S) * MD/CD Changer Control * EQ7 (7 Band Equalizer) * Output Power 52W x 4 * DSO * Bass/Treble Control * Loudness * DAB Control * Dual Pre-Amp Out HPF * Sub-Out LPF * Optional Wired Rotary Commander (RM-X4S) * CD-R Playback Capability * Detachable Front Panel Selges for kun 800kr. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian_Z3 Skrevet August 25, 2006 Rapporter Share Skrevet August 25, 2006 Jeg tar den for 800.. Slett innboksen din sånn at jeg kan sende deg pm.. Siter Pioneer 8600, Focal 165v2, Soundstream vgw 10, Alpine V12 og SoundMagus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rotrex Skrevet August 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 25, 2006 Jeg tar den for 800.. Slett innboksen din sånn at jeg kan sende deg pm.. innboks tømt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rotrex Skrevet August 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 26, 2006 S O L G T! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg