CE 16XXX Skrevet August 3, 2003 Rapporter Share Skrevet August 3, 2003 Har et "lite" problem på min '87 16v..når jeg drar på er det akkurat som om motoren sperrer. Det er mest hvis jeg klamper gassen, men tråkker jeg litt mer sivilisert på gassen er det langt fra like ille. Virker altså som om stakkaren får for lite bensin. (Ja, bensinfilter er bytta.) Noen der ute som har et tips eller to de vil gi meg? På forhånd takk :) Siter vw golf2 gti "polo" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
projektRUST Skrevet August 3, 2003 Rapporter Share Skrevet August 3, 2003 har bare generelle tips akkurat nå: falskluft? sjekk o-ringene til injectorene tennplugger tennledninger coil sliten? rotor? fordelerlokk? luftfilter svartere enn .. natten? har ikke vært borti 16v sykdommer enda, så her er nok flere som har bedre og mer spesifikke tips. Siter grønn og hvit, hva er jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CE 16XXX Skrevet August 3, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 3, 2003 Takk for tipsene. Har akkurat bytta fordeler, så de tenningsdelene skal være i orden. Pluggene har jeg gått over, og de er i tillegg bare noen måneder gamle. Luftfilteret er heller ikke problemet, men skal sjekke coilen og o-ringene ihvertfall. Andre tips mottas fortsatt :) Siter vw golf2 gti "polo" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet August 3, 2003 Rapporter Share Skrevet August 3, 2003 Bensinregulatoren, den er vel vakuumstyrt på 16V, kan være vakuumlekkasje. Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet August 3, 2003 Rapporter Share Skrevet August 3, 2003 Dersom bilen står på tomgang, og du gir jern.. Går den opp i turtall, for så å falle på trynet? Isåfall, sjekk luftmengdemåler.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet August 3, 2003 Rapporter Share Skrevet August 3, 2003 Originally posted by Robert Dersom bilen står på tomgang, og du gir jern.. Går den opp i turtall, for så å falle på trynet? Isåfall, sjekk luftmengdemåler.. :D Ikke på K-Jetronic vel? Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg