Laaars Skrevet August 3, 2003 Rapporter Share Skrevet August 3, 2003 Originally posted by SpeedWell Sånn som jeg forstår det, er det ikke bilen på bildet det diskuteres her. Fronten var bare lik.. :) Men, er du interessert i slikt tanklokk? Jeg har leita meg blå etter plater for innsveising og skal få stansa ut noen selv. Har tenkt å trykke ut flere enn ei.. Kan sende deg bilde når jeg er ferdig med min om du vil. Ja, skjønte det nå... hehe Ja, gjerne send bilde.. :) Uansett, jeg syns også dette hørtes litt dyrt ut. Har saumfart det meste av bilannonser og som regel får 16v for samme pris eller billigere. Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hazert Skrevet August 4, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 4, 2003 hvor mange hk får man når man setter på effektanlegg og luftfilter? er vel 112 hk orginalt i 8v. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet August 4, 2003 Rapporter Share Skrevet August 4, 2003 Med effektanlegg og luftfilter.. tja.. ingen vil jeg si ;P om du da ikke har planer om et skikkelig eksosanlegg og bytte alt.. men du får jo litt gromlyd da Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet August 4, 2003 Rapporter Share Skrevet August 4, 2003 Innbill meg at en gammling hadde lagt ut rundt 5000 for en rally front ? " Ikke ungdomskjørt" haha Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet August 4, 2003 Rapporter Share Skrevet August 4, 2003 Originally posted by Sonick Innbill meg at en gammling hadde lagt ut rundt 5000 for en rally front ? " Ikke ungdomskjørt" haha samma tenkte jeg.. Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hfracing Skrevet August 4, 2003 Rapporter Share Skrevet August 4, 2003 16ven min var mer troverdig som ikke ungdomskjørt, helt orginal. med hengerfeste, takstativ, 14" stålfelger , og orginal kasettspilller :) Siter - 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver - 1992 mx5 - Trackday toy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet August 4, 2003 Rapporter Share Skrevet August 4, 2003 Originally posted by hfracing 16ven min var mer troverdig som ikke ungdomskjørt, helt orginal. med hengerfeste, takstativ, 14" stålfelger , og orginal kasettspilller :) La han kj0pe den da? For 40000. Da fAr han en bil som er i relativt bra stand. Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimoajajaj Skrevet August 4, 2003 Rapporter Share Skrevet August 4, 2003 En golf kan være så mangt i grunn.. ! :) Han som solgte min begynte på 45.000,- men fikk ned prisen til 41.000,-. Han fortalt at han hadde kjøpt bilen hos en Obserst Løytnant fra Bardu for nesten 2 år siden, Obersten var vist eneboer og godt opp i årene. (han som kjøpte bilen ny). Han hadde kjøpt den for 45.000 hos Obersten, lagt i $ i felger,90 fangere, hella grill,cd spiller,6x9, cluch og effektanlegg. Så på en måte gikk han jo med tap da;) Jeg tror begge mine tidligere eiere var kurante folk, 2. eier har sikkert kjørt hardere enn 1. eier, men det var jo bare for å fjerne koks før jeg kjøpte den :) Uansett så er bilen (etter min mening da, vet jeg skryter) et prakt eksemplar innvendig:) Utvendig har jeg noen rust flekker, en stygg boble på taket under vindus pakninga til front ruta, men de andre forsvinner stortsett når jeg får lakka panseret:) Vet ikke helt hvorfor jeg langer ut i det store og det lange om dette, men man blir jo bare revet med:). Siter VW Golf MK2 GTI 16V :) http://www.djmongoriders.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hazert Skrevet August 5, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 5, 2003 Har vært å sett litt mere på bilen, jeg såg litt etter rust og andre feil, men fant ingen rust. men noen som vet hvor jeg skal lete? Jeg såg bare i hjulbuene og kanalene. Er det flere passer man må lete? Har hørt at bærebrua eller hva det nå heter kunne det være rust sa bruttern. Men er ikke det litt vanskelig å se når dekk+felg er på? (Er desverre ikke golf ekspert ) :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet August 6, 2003 Rapporter Share Skrevet August 6, 2003 Hjulbuer, kanal, dørken langs kanalen, fjørtårn forann og bak, tankpåfyllingen (Løft litt på gummien). Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg