Gå til innhold

Min bil, Audi TT :)

Ranger emnet

le0n

Anbefalte innlegg

Ikke vet jeg hvilken det var, ville bare ut og teste:) Men det var ikke den "store slangen til turboen( Samco slange))", men en annen en som måtte spesialbestilles fra tyskland.. Så pr. i dag kjører jeg med teipa slange bare:)

Men dere, kjapt spørsmål: hvilken nytte er det i og montere samco slange? Bortsett fra en sterkere slange:)

EDIT: Skal spørre hvilken slange det var når jeg skal bytte...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 225
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Forresten noen som vet om en nettside som selger bagasjeromstrekk / matter til TT? Mitt bagasjerom er grapset, klarte og søle noe vaskegreier i hele bagasjerommet i høst og det tålte ikke limen så alt trekket er løsnet og ser fælt ut:) Vist ikke jeg finner noe matte greier, så må jeg trekke det om.. Vist noen har noe holdbart materialer og anbefale så kom med det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...

Ikke noe særlig nytt nei, ikke vært noe gale på lenge eneste:D

Neida, nå er det nesten bare morro og bilen (og jeg) flytter hjem til kinsarvik om 2 uker:)

Har du flyttet? Så bilen din oppfor huset til Tore Hamre ( eller hva han nå heter).. Iallefall lengst mot Odda..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe særlig nytt nei, ikke vært noe gale på lenge eneste:D

Neida, nå er det nesten bare morro og bilen (og jeg) flytter hjem til kinsarvik om 2 uker:)

Har du flyttet? Så bilen din oppfor huset til Tore Hamre ( eller hva han nå heter).. Iallefall lengst mot Odda..

veit ikkje kem tore hamre er, men eg bur heilt i enden av lofthus, mot odda! på oppsio av veien!

står bilen her, er eg nok heima!

berre og stikka oppom og slå av ein prat viss du fer forbi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

veit ikkje kem tore hamre er, men eg bur heilt i enden av lofthus, mot odda! på oppsio av veien!

står bilen her, er eg nok heima!

berre og stikka oppom og slå av ein prat viss du fer forbi!

Okay, ja han Hamre har iallefall en rød 240 med turbo og en grønn Buick.. Bor rett nedenfor deg i det nyeste huset..

Har du alltid bodd der eller? Har aldri sett bilen din der liksom..

Jeg er forbi rett som det er jeg, så jeg stikker gjerne oppom en gang jeg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okay, ja han Hamre har iallefall en rød 240 med turbo og en grønn Buick.. Bor rett nedenfor deg i det nyeste huset..

Har du alltid bodd der eller? Har aldri sett bilen din der liksom..

Jeg er forbi rett som det er jeg, så jeg stikker gjerne oppom en gang jeg:)

ok, da vet jeg hvem det er!

ham for med volvoen nett nå!

flyttet bort her i desember, og har bod her siden!

bor du på hovland nå?

men hva er dette med kinsarvik da, skal du flytte til kinsarvik??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok, da vet jeg hvem det er!

ham for med volvoen nett nå!

flyttet bort her i desember, og har bod her siden!

bor du på hovland nå?

men hva er dette med kinsarvik da, skal du flytte til kinsarvik??

Nei nå bor jeg på Voss.. Flytter til Kinsarvik om ett par uker.. Hva det er med Kinsarvik? Kinsarvik er idyll veit du:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

fine bilder, ser du bor i kinsarvik, utrolig vakkert sted, var på leirskole der for noen år siden;) glemmes ikke med det første

[v]Audi TT 225Hk Quattro 2003 [v]Golf 4 highline 99[x]Golf Mk2-86 [x]Golf Gti Turbo 98[x]Audi TT "Airborn"00 [x] Golf mk2 Vr6 [x]Vw passat Tdi 4motion(180hk/420nm)03 [x]Audi S3"purplehaze"01[x]Golf Gti Exlusive 98[x]Golf Gti 99[x]2x Honda civic 95

Lenke til kommentar
Del på andre sider