Gå til innhold

Min bil, Audi TT :)

Ranger emnet

le0n

Anbefalte innlegg

• 2 weeks later...
  • Svar 225
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

kan jeg spørre hvilken farge denne bilen var før? er det noe stress med folie og renhold?

Bilen er orginalt sølvgrå:)

Det er litt stress med det, for det kan sette seg farge i folien (spessielt over eksosen) og du har som kjent ingen mulighet til og rubbe den ut:)

Tipset er og vaske den ofte og vaske den grundig hver gang, vist ikke kan du få problemer:)

EDIT: Når det er sagt så har jeg fortsatt ikke funnet ut hvordan jeg effektivt kan få ut all dritt av folien og få den helt ren, uten og rett og slett bruke en viskler eller noe og gni det ut, så vist noen har gode tips: kom med de:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen er orginalt sølvgrå:)

Det er litt stress med det, for det kan sette seg farge i folien (spessielt over eksosen) og du har som kjent ingen mulighet til og rubbe den ut:)

Tipset er og vaske den ofte og vaske den grundig hver gang, vist ikke kan du få problemer:)

EDIT: Når det er sagt så har jeg fortsatt ikke funnet ut hvordan jeg effektivt kan få ut all dritt av folien og få den helt ren, uten og rett og slett bruke en viskler eller noe og gni det ut, så vist noen har gode tips: kom med de:)

ok.. men er det lagt folie i dør karmene osv??? skal ha folie på lupon såå jg spørr litt mye... er det bra holdbart?

2006 Bmw E91 Gangster BITCH!

1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt-

1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt-

1994Vw Corrado G60 -Vraka-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal i milleræret i januar viser det seg, så det er mulig jeg må kvitte meg med TT'n før den tid. Ligger ikke for salg, men vist noen er interesert så går det jo ann og slå av en prat:)

hmmm..bedritent med milletær!

jeg har fått utsettelse to ganger nå!

så skal ikke inn før juli neste år!

broder`n & co bodde på hytte i kinsarvik igår, han hadde vist sett bilen din!

var helt i ekstase når jeg kom inn der, og fortalte om en hvit og svart tt :)

du hadde vist kjørt nett før eg kom!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmm..bedritent med milletær!

jeg har fått utsettelse to ganger nå!

så skal ikke inn før juli neste år!

broder`n & co bodde på hytte i kinsarvik igår, han hadde vist sett bilen din!

var helt i ekstase når jeg kom inn der, og fortalte om en hvit og svart tt :)

du hadde vist kjørt nett før eg kom!

Har utsatt det fire ganger jeg:) Kommer uansett til og gjøre alt for og dimme, men da skal jeg til med huskjøp uansett så må nok fint bare få meg en billigere bil:)

Dama jobber på campen der nede, så var sikkert ned til ho:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 1 month later...
  • 3 weeks later...