Gå til innhold

Min bil, Audi TT :)

Ranger emnet

le0n

Anbefalte innlegg

• Svar 225
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

det lille filteret skal nok på veivhusventilasjonen. Vet ikke helt hvor synlig det er på tt'n, men veivhusventilasjonen er vanligvis bare en slange som går fra toppdeksel til luftfilter. Så om du tok av noen slanger da du bytta filter skal det trolig på der.

Var det jeg ikke gjorde ser du, alt jeg plugga ut er plugget på plass igjenn:) Men hørte noe om at det var noe greier til oljedamp (?), som er på de nyere modellene:) Og dette filteret er beregnet på 2000 modeller og oppover i følge neuspeeds sider:) Men takker:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha. :) Skal heike neste gang. Hehe.

Er det noe anlegg i den også?

Orginalt Bose audi consert stereo.. Funker greit for meg, spiller fint og reint nok for mitt behov men da skal det jo sies at jeg ikke er noe opptatt av annlegg så lenge det som er der spiller ok...

Var faktisk en av kriteriene jeg hadde når jeg skulle ha ny bil, var ett eller annet orginalt soundsystem som funka greit:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydlige bilder altså, hvordan får du de så klare? Jeg har ett ganske ok digitalkamera, Canon Ixus 7 ett-eller-annet men får så uklare bilder.. Må prøve og få skikk på det igjen:)

Det der i parkeringshuset (eller hva det er) var tøft:)

Kjøp deg ett kamera stativ fortere enn fortest! :) Canon ixus 7-ett-eller-annet er bra kamera (uansett hvilken av versjonene det skal være), og du kan få til gode bilder. Brukte før noe så enkelt som ett canon ixus40, og det tok bilder som f.eks:

http://img.photobucket.com/albums/v398/markryder/celica/celica4.jpg

Så få tak i ett kamera, og lær deg å bruke manuell lukkertid osv. Skal ikke mye til for å ta ok bilder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider