SyClOnE Skrevet Juni 23, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2002 Hei !! Har noen bankelyder i frammstillinga på min '92 mod. 5 serie. har byttet alt av armer og kuleledd + fjærbeinslager. Noen som har hatt lignende problem? Har også strammet opp snekka. Lurer litt på om det kan være støtdemperne, men er ikke sikker. Blir gal av de lydene.. På forhånd takk!! Mvh Geir Siter '05 Audi A6 TDI - x '03 Audi A4 TDi Q S-Line - x '91 Audi S2 Coupe - x '91 mod. GMC Syclone - x '92 BMW 520i 24v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MAGUN Skrevet Juli 5, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2002 Kjøp deg OPEL igjen :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xalibur Skrevet Juli 5, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2002 Originally posted by Geir Hei !! Har noen bankelyder i frammstillinga på min '92 mod. 5 serie. har byttet alt av armer og kuleledd + fjærbeinslager. Noen som har hatt lignende problem? Har også strammet opp snekka. Lurer litt på om det kan være støtdemperne, men er ikke sikker. Blir gal av de lydene.. På forhånd takk!! Mvh Geir kjøp deg noe annet enn et nazivrak så forsvinner det meste av ulyder og knirking/knarking osv. sats på japseblekk så blir alt såre bra!:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
porsche924 Skrevet Juli 6, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2002 Det e nå knirking og knaking i japsebilane og!!! Det vett eg. violin Siter Terjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Juli 6, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2002 Originally posted by Geir Hei !! Har noen bankelyder i frammstillinga på min '92 mod. 5 serie. har byttet alt av armer og kuleledd + fjærbeinslager. Noen som har hatt lignende problem? Har også strammet opp snekka. Lurer litt på om det kan være støtdemperne, men er ikke sikker. Blir gal av de lydene.. På forhånd takk!! Mvh Geir ja kanskje det. kanskje boltene i tårnet på demperne er løse. man veit jo aldri. sjekk om fjærene har løsna fra skålene sine. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MK5 RS 2000 Skrevet Juli 7, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2002 den bankingen er et vannlig syndrom på bmw kommer sammen med dødgang i rattet osv.. ettter min erfaring med en eldre bmw jeg har hat. Siter vi skifta ut ford mot volvo! så kasta vi volvoen på dynga! Å kjøpte audi! minst problemer med go tysk kvalitet!!! 84 Audi 90 2.2E 83 Audi 80 quattro prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg