zckumling Skrevet August 3, 2003 Rapporter Share Skrevet August 3, 2003 Har planer om å kjøpe en 1988 Golf 2 1.6 om to uker og jeg lurer på hvor mange hestekrefter det "sitter" i motoren og hvordan man trimmer / "godsnakker" med bilen for å få noen ekstra.. Noen som har noen tips og triks ? For å unngå misforståelser så kan jeg ikke noe særlig om motor :P Siter [ ]1990 Scirocco GT2 1.8 [ ]1983 Golf GTI - Prosjekt [x] 1984 Golf II 1.6 - Vraket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet August 3, 2003 Rapporter Share Skrevet August 3, 2003 75 hk i en 1,6. Hmm, skift forgasser, kam, plan og port toppen. Ikke sA mye A gj0re egentlig. Er liksom ikke verdt det, nAr du heller kan skaffe deg rAere motor som 16v eller G60 Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
projektRUST Skrevet August 3, 2003 Rapporter Share Skrevet August 3, 2003 har du planer om motor gjør som jonteius sier.. bruker du 20.000 på en 8v 1.8 gl ender du opp med 20% av hestekreftene du får ved å bruke 20.000 på en g60 motor (og trimme for det som er til overs.. ) sånn røft overslag :) n/a hp = $$$$$$y Siter grønn og hvit, hva er jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg