Gå til innhold

2 Skyliner etter 2 amerikanere.

Ranger emnet

Nytern

Anbefalte innlegg

Så to Tahoer eller noe med hver sin biltralle med hver sin Skyline på i går natt. Passerte Taverna på Alvdal. Ok å se bil man aldri har sett live før, eneste triste var at de sto på hver sin tralle da. Utrolig heftig drag i trekk-bilene når de akselererte nordover etter å at bilen foran svingte av. Ett stikkord: Vroaaam:respect

-81 Lada 1300S En rullende livsstil

-07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car

<<=== Stripa, verdens kuleste kattepus!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er vel ikke uten grunn at det var amcars som kjærte.. og jappser som sto bakpå! hehe

Haha. Sikkert fordi amcars'ene er disposable, mens Skylinene er yndlingene..

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er vel ikke uten grunn at det var amcars som kjærte.. og jappser som sto bakpå! hehe

ja, hvem setter hengerfeste paa en sportsbil? :p

buicken har hengerfeste, mustangen hadde ikke, Skyline er vel akkurat ikke lettvektere, saa nytta sikkert ikke med en gammal 240 for a dra de hengerene.

aa drit i aa lage en amcar VS japse traad utav dette ogsaa.

-1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil)

-1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha.. Jeg tenkte for meg selv at så mye moment får ikke de skylinene kjenne for egen maskin.. Selvsagt gjør de det, men en morsom tanke :) Var en rød og en blå ihvertfall. Morsomt syn midt på natta midt i gokk.

-81 Lada 1300S En rullende livsstil

-07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car

<<=== Stripa, verdens kuleste kattepus!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken type var det? R30, R31, R32, R33 eller R34? Eller noe anna? Var det GT, GTS, GT-R? Originale eller stylet?

La se...

Haha.. Jeg tenkte for meg selv at så mye moment får ikke de skylinene kjenne for egen maskin.. Selvsagt gjør de det' date=' men en morsom tanke [b']Var en rød og en blå ihvertfall.[/b] Morsomt syn midt på natta midt i gokk.
Så to Tahoer eller noe med hver sin biltralle med hver sin Skyline på i går natt. Passerte Taverna på Alvdal. Ok å se bil man aldri har sett live før' date=' eneste triste var at de sto på hver sin tralle da. Utrolig heftig drag i trekk-bilene når de akselererte nordover etter å at bilen foran svingte av. Ett stikkord: Vroaaam[/quote']

Min sluttning er: Enten fikk han det ikke med seg, ellerså vet han ikke :)

2stk 08' Ecco size 41.

X 95' BMW 328i - solgt

x 93' Mitsubishi Galant 1.8GLi - skrota

x 83' Volvo 245 2.3 GLE - solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider