Burny Skrevet August 26, 2006 Rapporter Share Skrevet August 26, 2006 Hvem av 3ér golfene kommer idag? Bor bare 15min unna så tror jeg tar en tur.. Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet August 26, 2006 Rapporter Share Skrevet August 26, 2006 Hadde egentlig tenkt å ta turen, men tror ikke det blir noe.. :( Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet August 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 26, 2006 Hadde egentlig tenkt å ta turen, men tror ikke det blir noe.. :( JO!! du skal!!!:D:D Har så lyst og sikle litt på bilen din:hug: hehe. Men seriøst, ta en tur.. Blir konge. Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sn0mann Skrevet August 26, 2006 Rapporter Share Skrevet August 26, 2006 Ingerstrand? :O skjer det noe der? følger ikke med jeg :p Siter ..Drive Slow, Sit Low.. ..min verden :-) .. [o] Billaus [x] Audi A4 8K + Polo 85mod [x] Golf mkV GT | Golf mkIV Stv | Golf mkIII Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet August 26, 2006 Rapporter Share Skrevet August 26, 2006 Sjekk Happenings-kategorien.. Streetmeet der kl 19 ellerno, med muligens Golf-treff først (sjekk Golf 4-forumet for Golf-treff).. Burny; Hehe, tror kanskje det blir Lillehammer-tur istedet.. :P Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet August 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 27, 2006 Jaja, konge treff var d inntil et rasshøl av en parkeringsvakt ga meg bot på 600spenn for og en av de få som hadde parkert fint og ikke på kryss og tvers over hele plassen. Hvis noen hørte en som ropte FAEN jævli høyt så var d bare meg:thumb Kan trøste meg med at jeg ikke var den eneste da, hehe.. Lite 3ér golfer der da, var vel 4stk inkl. min. Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet August 27, 2006 Rapporter Share Skrevet August 27, 2006 Ingen flere fra forumet som var innom..? Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet August 27, 2006 Rapporter Share Skrevet August 27, 2006 Nope, ble ikke noe av desverre.. Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg