Eirik_N Skrevet August 26, 2006 Rapporter Share Skrevet August 26, 2006 har en 525 24v 1991 mod E34, kom alle disse med diffbrems eller var det eksrautstyr? vet ikke om jeg har på min, vist jeg har så er lamellene slitne. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ymir. Skrevet August 26, 2006 Rapporter Share Skrevet August 26, 2006 trur det va standard på de bilene der, regner med du har 192hk. du merker det vel best på litt løst underlag synes å huske at bmw brukte mye 70/30 fordeling av kraften eller en 25% lamell brems å da skal det litt til for å eksempelvis dra lange svarte strek.. får ta infoen min med en klype salt intill videre, skal prøve å sjekke opp litt om det her :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarli Skrevet August 27, 2006 Rapporter Share Skrevet August 27, 2006 har en 525 24v 1991 mod E34, kom alle disse med diffbrems eller var det eksrautstyr? vet ikke om jeg har på min, vist jeg har så er lamellene slitne. Det var iallefall ikke org diffbrems på min e34..Men det var jo en 520i 88mod Du kan jo jekke den opp bak og sjekke ;) Bilen din ser forresten ganske fin ut :thumb ..Savner e34en litt Siter -520i e39 97mod -740i e38 94mod (under oppbygging) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik_N Skrevet August 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 28, 2006 trur det va standard på de bilene der, regner med du har 192hk.du merker det vel best på litt løst underlag synes å huske at bmw brukte mye 70/30 fordeling av kraften eller en 25% lamell brems å da skal det litt til for å eksempelvis dra lange svarte strek.. får ta infoen min med en klype salt intill videre, skal prøve å sjekke opp litt om det her :) jada har 192 hk, an spant på begge hjul på grus, og muligens på våt asfalt med litt fart (donut), men på tørr vei blei de barra ei feite stripa. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik_N Skrevet August 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 28, 2006 Det var iallefall ikke org diffbrems på min e34..Men det var jo en 520i 88mod Du kan jo jekke den opp bak og sjekke ;) Bilen din ser forresten ganske fin ut :thumb ..Savner e34en litt takk, ;) må sei at 7'eren din ikkje e aent enn heftige. ser eg de på klokkå elle må eg opna et lokk? du vett vel jedna om eg kan ta av panele så kjørecomp. og knottane te varmeanlegge står i? har ein cd spelar så ikkje vil ut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mOMOe Skrevet August 31, 2006 Rapporter Share Skrevet August 31, 2006 hmmm... hadde en e34 525i 24v tidligere.. ikke noe diffsperre på den hvertfall.. Siter BMW E28 M535I M/S38B36 PROSJEKT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarli Skrevet September 1, 2006 Rapporter Share Skrevet September 1, 2006 takk, ;) må sei at 7'eren din ikkje e aent enn heftige. ser eg de på klokkå elle må eg opna et lokk? du vett vel jedna om eg kan ta av panele så kjørecomp. og knottane te varmeanlegge står i? har ein cd spelar så ikkje vil ut Oi! her har eg glømt å svara.. Dersom det er diffbrems på bilen, skal diffen være merket med en S et sted..Men du finner det jo ut dersom jekker opp bilen og triller rundt det ene hjulet :) Tror det er vanskelig å demontere dette uten å ta ut cd-spillern..Men du kan jo prøve å ta ut skruene som ligger bak de små dekslene på hver side av "panelet" som inneholder stereoanlegget og bryterene for varmeanlegget.. Hvilken spiller er det du har? Jeg har et "spesialverktøy" for å ta ut bmw-spillere liggende, som du kan få låne. Siter -520i e39 97mod -740i e38 94mod (under oppbygging) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik_N Skrevet September 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 ok, får ta å gjera de. Eg har ein gammale clarion spelar så tar kun orginal cd'ar å untaksvis brennte hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hersker Hans Skrevet September 8, 2006 Rapporter Share Skrevet September 8, 2006 har en e34 535 som selges for 10k som dele bil, bilen er svensk og rullet på et isbanetreff i vinter. denne har sveisa sperre hvis du skulle trenge det. Men kanskj ikke? :). http://bilder.driftfun.com/WinterBMW535-blue?page=1 før bilder motoren og girkassa fungerte innmari fint før rullinga og funker like bra etter tror jeg. Bilen er kjørbar hvertfall, motorfester revna litt da. Siter Driftfun.com 1967 Chevrolet Camaro LS1/T56 1990 Chevrolet Van 6.5 g30 1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW520 Skrevet Oktober 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 har en e34 535 som selges for 10k som dele bil, bilen er svensk og rullet på et isbanetreff i vinter. denne har sveisa sperre hvis du skulle trenge det. Men kanskj ikke? :). http://bilder.driftfun.com/WinterBMW535-blue?page=1 før bilder motoren og girkassa fungerte innmari fint før rullinga og funker like bra etter tror jeg. Bilen er kjørbar hvertfall, motorfester revna litt da. Den var vel litt dyr;) Siter 11 Mercedes 250cdi 4matic bruksbil 07 bmw 525D M-Sport bruksbil 96 Audi A4 1.8TQ trimprosjekt. Alpine,Genesis Dual Mono,Colossus,Cadence,DLS,RE8 Stereoprosjekttråd:http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1704 og http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=10&t=83636 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg