Gå til innhold

diffbrems på e 34?

Ranger emnet

Eirik_N

Anbefalte innlegg

trur det va standard på de bilene der, regner med du har 192hk.

du merker det vel best på litt løst underlag synes å huske at bmw brukte mye

70/30 fordeling av kraften eller en 25% lamell brems å da skal det litt til for å eksempelvis dra lange svarte strek..

får ta infoen min med en klype salt intill videre, skal prøve å sjekke opp litt om det her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har en 525 24v 1991 mod E34, kom alle disse med diffbrems eller var det eksrautstyr? vet ikke om jeg har på min, vist jeg har så er lamellene slitne.

Det var iallefall ikke org diffbrems på min e34..Men det var jo en 520i 88mod

Du kan jo jekke den opp bak og sjekke ;)

Bilen din ser forresten ganske fin ut :thumb ..Savner e34en litt

-520i e39 97mod

-740i e38 94mod (under oppbygging)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trur det va standard på de bilene der, regner med du har 192hk.

du merker det vel best på litt løst underlag synes å huske at bmw brukte mye

70/30 fordeling av kraften eller en 25% lamell brems å da skal det litt til for å eksempelvis dra lange svarte strek..

får ta infoen min med en klype salt intill videre, skal prøve å sjekke opp litt om det her :)

jada har 192 hk, an spant på begge hjul på grus, og muligens på våt asfalt med litt fart (donut), men på tørr vei blei de barra ei feite stripa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var iallefall ikke org diffbrems på min e34..Men det var jo en 520i 88mod

Du kan jo jekke den opp bak og sjekke ;)

Bilen din ser forresten ganske fin ut :thumb ..Savner e34en litt

takk, ;) må sei at 7'eren din ikkje e aent enn heftige.

ser eg de på klokkå elle må eg opna et lokk?

du vett vel jedna om eg kan ta av panele så kjørecomp. og knottane te varmeanlegge står i? har ein cd spelar så ikkje vil ut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk, ;) må sei at 7'eren din ikkje e aent enn heftige.

ser eg de på klokkå elle må eg opna et lokk?

du vett vel jedna om eg kan ta av panele så kjørecomp. og knottane te varmeanlegge står i? har ein cd spelar så ikkje vil ut

Oi! her har eg glømt å svara..

Dersom det er diffbrems på bilen, skal diffen være merket med en S et sted..Men du finner det jo ut dersom jekker opp bilen og triller rundt det ene hjulet :)

Tror det er vanskelig å demontere dette uten å ta ut cd-spillern..Men du kan jo prøve å ta ut skruene som ligger bak de små dekslene på hver side av "panelet" som inneholder stereoanlegget og bryterene for varmeanlegget..

Hvilken spiller er det du har? Jeg har et "spesialverktøy" for å ta ut bmw-spillere liggende, som du kan få låne.

-520i e39 97mod

-740i e38 94mod (under oppbygging)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har en e34 535 som selges for 10k som dele bil, bilen er svensk og rullet på et isbanetreff i vinter. denne har sveisa sperre hvis du skulle trenge det. Men kanskj ikke? :).

http://bilder.driftfun.com/WinterBMW535-blue?page=1 før bilder

IMG_3686.sized.jpg

motoren og girkassa fungerte innmari fint før rullinga og funker like bra etter tror jeg. Bilen er kjørbar hvertfall, motorfester revna litt da.

Driftfun.com

1967 Chevrolet Camaro LS1/T56

1990 Chevrolet Van 6.5 g30

1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...
har en e34 535 som selges for 10k som dele bil, bilen er svensk og rullet på et isbanetreff i vinter. denne har sveisa sperre hvis du skulle trenge det. Men kanskj ikke? :).

http://bilder.driftfun.com/WinterBMW535-blue?page=1 før bilder

IMG_3686.sized.jpg

motoren og girkassa fungerte innmari fint før rullinga og funker like bra etter tror jeg. Bilen er kjørbar hvertfall, motorfester revna litt da.

Den var vel litt dyr;)

11 Mercedes 250cdi 4matic bruksbil
07 bmw 525D M-Sport           bruksbil 

96 Audi A4 1.8TQ trimprosjekt.
Alpine,Genesis Dual Mono,Colossus,Cadence,DLS,RE8
Stereoprosjekttråd:http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1704
og http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=10&t=83636

Lenke til kommentar
Del på andre sider