morten pettesen Skrevet August 28, 2006 Rapporter Share Skrevet August 28, 2006 Kommer noen herifra å dukker opp å Siter Ligger i blindsona Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knsmurfen Skrevet August 28, 2006 Rapporter Share Skrevet August 28, 2006 Jeg kommer..og jeg regner med at flere fra kongsberg kommer. det er ikke så langt..30min ca... Jeg bare håper på at jeg har fått igang annlegget igjen ibilen..for det er helt dødt nå..men jeg kommer uansett...!!! Siter -03 Mitsubishi Galant 2,0 sport stv,-81 Toyota Carina 1,6 stv.(veteranprosjekt) Har hatt:-03 Smart Roadster,-00 Mitsubishi Galant stv,-96 Nissan Primera 2.0 SE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MidnightClub Skrevet August 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 29, 2006 Bra og se at mange av dere kommer på MidnightClub Streetmeet. :thumb Ut i fra tilbakemeldingen vi har fått gjennom innlegg i flere forum så langt, sier oss at det blir mye folk i år også...:-) Ser frem til å gjøre vårt beste for at dere alle skal få en fantastisk dag med oss. Solen er bestilt :-) Glenn Siter Glenn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Myrt Skrevet August 30, 2006 Rapporter Share Skrevet August 30, 2006 Jeg og flere fra Saab Turbo Club of Norway kommer. Gleder meg til dette! Ikke kjent i drammen så lurer på om det er mulig å legge ut kart-link?:wonder: Mvh Myrt Siter # 1985 Volvo 240 GL b230a (vinterbil) # 1997 SAAB 900 SE Turbo (sommerbil) http://photobucket.com/albums/y274/myrt88/ Member of:Saabturboclub.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Myrt Skrevet August 30, 2006 Rapporter Share Skrevet August 30, 2006 Gatebil er litt for mye festival for meg, hvis jeg vil se biler kjøre rundt, å drekke for en total sum av over 2000kr pr. person. Så kjøper jeg heller en gatebil dvd til 299 å en kasse pils, drar med meg noen kompiser. Da har du både fest å bilkjøring. Så ergo. Jeg kommer på streetmeet i drammen ;) Helt enig FOBO! Siter # 1985 Volvo 240 GL b230a (vinterbil) # 1997 SAAB 900 SE Turbo (sommerbil) http://photobucket.com/albums/y274/myrt88/ Member of:Saabturboclub.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bead-lock Skrevet August 30, 2006 Rapporter Share Skrevet August 30, 2006 Jeg og flere fra Saab Turbo Club of Norway kommer. Gleder meg til dette! Ikke kjent i drammen så lurer på om det er mulig å legge ut kart-link?:wonder: Mvh Myrt For litt sånn synlig beskrivelse.... Kommer du fra oslo, så svinger du av føre brua...Kommer ned i en rundkjøring, da ser du JET, midt imot, der er Parkeringen med treff!:thumb Kanskje kommer rosa ligan også! Med ny lakket RÅSA Calibra med flammer!:D Siter Min hjemmeside... http://www.lefsa.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo20VT Skrevet August 30, 2006 Rapporter Share Skrevet August 30, 2006 Tror du at det er noe mulighet for at får lov te å bli med da:hellothere: Siter I just love 2 see their faces when they been whiped out by what they thaught was just a boy racer;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bead-lock Skrevet August 30, 2006 Rapporter Share Skrevet August 30, 2006 Tror du at det er noe mulighet for at får lov te å bli med da:hellothere: Du skal jo han med Racerbilen din.....(norges raskeste Polo som du sier):iconsm Siter Min hjemmeside... http://www.lefsa.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Norsmurf Skrevet August 31, 2006 Rapporter Share Skrevet August 31, 2006 Jeg dukker opp i kebabtralla. Wohoo. jeg rakk å årne meg bil og pelle meg på streetmeet i år også.. :P Siter Ford Sierra 2.0CL '88 X - BMW 320i 86' "Stovner Edition" X - Peugeot 605 Sli 2.0i '90 X - Ford Sierra XR4x4 2,8i '86 X - Ford Sierra sedan 2.0i '89 X - Ford Granada 2.3L '83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
partypulp Skrevet September 1, 2006 Rapporter Share Skrevet September 1, 2006 Vi dukker nok opp noen fra NCCN også. Siter http://www.mitsubishi-klubben.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BBandersen Skrevet September 1, 2006 Rapporter Share Skrevet September 1, 2006 kommer ;) Siter - 76 Datsun 100a, Bygges opp - 73 Opel GT, Bygges opp,Nyeste:Skinnseter - 91 Opel Kadett E, RIP -94 Mitsubishi Galant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limit3d Skrevet September 2, 2006 Rapporter Share Skrevet September 2, 2006 prøve å komme jeg og ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MidnightClub Skrevet September 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 Bra å se at dere kommer på Streetmeet. Spent på å se hvor mange som kommer i år :-) Hadde vært kult å fått til norges største streetmeet i år også... I fjor kom det mellom 7-800 biler :respect Glenn Siter Glenn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 Har familiebursdag denne dagen, men skal prøve å få snike meg med på dette. Kommer sansynligvis i 6-tiden kanskje, med Einseren Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limit3d Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 hvordan blir det med parkeringsplasser?`aldri i livet at man får 7-800 biler inn på cc parkeringa! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg