MidnightClub Skrevet September 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 hvordan blir det med parkeringsplasser?`aldri i livet at man får 7-800 biler inn på cc parkeringa! Det var rimelig fullt for å si det sånn...fra Jet og helt bort til Shell. Om alle var innom på en gang stiller jeg også et spørmåltegn ved, men det er plass til flere bare man organiserer parkeringen. Siter Glenn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MidnightClub Skrevet September 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 http://mc.lundedata.no/brukerbilder/bilder/high/posterStreetmeet.jpg Siter Glenn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limit3d Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 på andre siden av veien ved cc, bak det hvite huset er det en leikeplass, med masse plass på siden, plass til mange biler der ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.H Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 på andre siden av veien ved cc, bak det hvite huset er det en leikeplass, med masse plass på siden, plass til mange biler der ;) "Børneleikeplass" ? Siter Anders Haugen Club Honda Norge http://www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 Jeg dukker opp i kebabtralla. Wohoo. jeg rakk å årne meg bil og pelle meg på streetmeet i år også.. :P stovner edition?enda ikke sett deg råne..hehe.. Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limit3d Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 "Børneleikeplass" ? kan brukes til det og ;D men er en vanlig leikeplass men mange parkeringsplasser oppover langs hele gata. koster ikke no å stå der heller tror jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nutcaze Skrevet September 4, 2006 Rapporter Share Skrevet September 4, 2006 i'll be there:D! Med S40'n:P Siter Volvo S40 Sport 1.8 2003 Modell Keep It Tidy! Pioneer. Sound.Vision.Soul< 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest moore Skrevet September 4, 2006 Rapporter Share Skrevet September 4, 2006 Kommer dit jeg og! Med kamera og utstyr på skulderne :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limit3d Skrevet September 4, 2006 Rapporter Share Skrevet September 4, 2006 Kommer dit jeg og! Med kamera og utstyr på skulderne :) da ber jeg deg på mine knær om at du tar non bilder aav golfen min, vær så snill?:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-Man Skrevet September 5, 2006 Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 Angående Børning....GLEM DET!!!!!!!!! De som prøver eller gjør det blir kasta på hue og ræva ut.!! Ferdig med det. Siter Nothing evolves without the Evolution. 2000 EVO VI T.M.E x 2000BMW 330CI X 1999 Forhøster STI X 1998 EVO V RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hercem Skrevet September 6, 2006 Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 Jeg kommer rimelig sikkert... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limit3d Skrevet September 6, 2006 Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 Jeg kommer rimelig sikkert... med boraen?:thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jectson Skrevet September 6, 2006 Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 Jeg kommer også. Vi blir en del folk fra Larvik som kommer kjørende :happyhappy: Siter Subaru Impreza WRX STi MY02 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hercem Skrevet September 6, 2006 Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 med boraen?:thumb Det blir med Bora'en ja. Må jo få brukt den litt før snøen kommer. Har vært en del i kontakt med en fra Drammen på mp3car.com vedrørende carputer prosjektet. Satser på at han kommer så jeg får tatt en prat samt tittet litt på han sin carputer. Det kommer nok også mye annet spennende dit :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GalantSuperVR4 Skrevet September 6, 2006 Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 Jeg kommer også. Vi blir en del folk fra Larvik som kommer kjørende :happyhappy: Stemmer det:thumb Nå er det ikke 100% sikkert at jeg kommer i VR4`en, pga den mye trolig er på vei til nord vest landet:) Men kommer nok med en "ny" bil som jeg ikke røper hva er ennå... en ting er sikkert jeg kommer i en Mitsubishi:respect Siter Mads Abrahamsen - 99` Lexus IS200 Sport X - 90` Mitsubishi Galant Super VR4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg