EnKiL Skrevet September 1, 2006 Rapporter Share Skrevet September 1, 2006 harry,, hehe Siter Calibra 92 pajero gen1 kort 85 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Neowulf Skrevet September 1, 2006 Rapporter Share Skrevet September 1, 2006 sorry exvallibur , for meg er det bare en dyr flexrampe (ikke missunelig i det hele tatt , neeeida) ;P neida rett skall vell være rett da mente jo ccx'n eller noe hehe. er nok en morsom bil uansett va den heter. :D Siter Min BIL http://www.offroad.no/?Page=Rig&Mode=View&RID=1385 eller http://nlck.no/forum/viewtopic.php?t=645 snakkes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrHenrik Skrevet September 1, 2006 Rapporter Share Skrevet September 1, 2006 Syns Heller den ikke er no å skryte av når man kan bygge noe som går like fort hvis man har mye penger og mye fritid :) Jepp - nok fritid, sparkel, vinger, felger og klistremerker så har man nok et mye grommere bygg.. - Henrik Siter --- Tilbake - Nå med ny konto! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drunkenPETE Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 sharif er overalt om dagen jo!! hehe Siter --> Bilder av DIN bil? Send PM <-- Mine bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 han har jo muligheten til det med den bilen der og da :) Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 hehe bil til en mill , å gidder ikke få den vaska , eneste som hadde toppa d hadde vert om han sparka in en svær bulk i ene døra på ccr'n å ikke gidda å fixe d bare for å irritere de som mener alt må være på stell , man må bare like han ,hvertfall etter at han tilbød mulla'n en halv mil for å forsvinne for han sværta rykte hanses . :D fin bil den dær ccr'n (sikkert kulere med bulk) :D:D bra sagt!! hehe Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eika Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 atte det er en feit bil er det ikke tvil om.. men gi meg en 67 camaro som kosebil, en ribba m3 csl som banebil og en dogde ram srt10 som bruksbil og en feit båt isteden :D og kansje en fin leilihet.. er ikke tvil om hva jeg ville brukt pengene på men han har jo penger til en sånn bil så hvorfor ikke ? Siter den som har flest leketøy når de dauer har vinni :D japan lager ikke biler, de lager problemer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drunkenPETE Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 men gi meg en 67 camaro som kosebil, en ribba m3 csl som banebil og en dogde ram srt10 som bruksbil og en feit båt isteden :D enig med deg der!! :) hehe satt på med en srt10 her om dagen........ syke syke bil:) Siter --> Bilder av DIN bil? Send PM <-- Mine bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PugLars Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 SYKT RÅ BIL, BRA MANN MED BRA MENIGER! MEN MANN SER JO AT JANTELOVEN ER OG FORBLIR I NORGE!:iconsm Siter - Peugeot 406 Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magnusalexander Skrevet September 9, 2006 Rapporter Share Skrevet September 9, 2006 Jaja... det måtte vel skje, siden han tok den med på banen: http://www.na24.no/nyheter/article733347.ece Alt gikk bra, heldigvis! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kongen_Rs Skrevet September 9, 2006 Rapporter Share Skrevet September 9, 2006 Han har ikke fått skiltet bilen, ergo koster den ikke 7,5 men 3millioner da den ikke er fortollet Siter 2005 Ferrari F430 Coupe Rosso Corsa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nickeline Skrevet September 9, 2006 Rapporter Share Skrevet September 9, 2006 Ser det ikke er norske skilter på bilen? Skal den ikke bli i Norge? På onsdag skulle Vi menn lage en repotasje på Vålerbanen om en SLR,bilen til Sharif og Murcielago.På tirsdag ble det gitt beskjed om at han ikke kunne komme pga at det kom en potensiell kunde fra Dubai for å se på bilen... Håper ikke den skal selges så raskt,at det er derfor den går på prøveskilt,vi vil jo helst ha noen fine biler på veiene her hjemme. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
r0ver2 Skrevet September 10, 2006 Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 Jizez, tipper nok det har noe med at for at Sharif skulle få aller først, måtte han sikkert stille bilen til disposisjon for litt framvisning til potensielle kunder av den. Antar at grunnen til at den går på prøveskilt er nok fordi det sikkert er litt papirær og innbetalingær som skal gjennom før de norske skilta spretter på den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VentoPower Skrevet September 11, 2006 Rapporter Share Skrevet September 11, 2006 Så den i nærheten av Karl Johan lørdag kveld:) Sto og ruset den, fet lyd i kjerra ihvertfall:) Siter VW GOLF V GTI 2005 modell VW GOLF IV GTI Exclusive 99 modell solgt VW VENTO 1,8cl 94 modell solgt VW JETTA 1,8gl 90modell solgt http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1358179#post1358179 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg