Gå til innhold

What to do.. selge eller beholde?

Ranger emnet


k9v

Anbefalte innlegg

Originally posted by Ideal

 

WTF? Her er tilsvarende bil.

Som du ser er det umulig at fangeren kan ha skjult de hullene?

 

284613-bilde1-utennavn.jpg

 

stemmer, da det var sinnsyke rusthull under fanger..

kanskje han kan montere noen subber der?

 

ser ut som han må opp i 15"..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by k9v

Det er ikke støtfangeren, men noe styling greier som er festet under den.

Om en bruker øya kan en se at det har vært en sak der... Umulig å se de hullene der under den.

 

fanger.jpg

vel, hva med setet som var IGJENNOM gulvet, som du sa?

du må da ha merket at setet ikke hang fast?

 

Man pleier også å bøye seg under en bil,før man kjøper den..

Samt pleier man å se på utsatte områder.. Om man ikke vet hva som er utsatt på et visst sted, spør man en klubb.. feks du burde spurt ford klubb hvor utsatte områder på bilen er, før du kjøpte den.

 

pluss man bør alltid ta naf test.. 500kr kan spare en mye penger! gir også gjerne prutemoment.

 

det med 10.000 var et forslag, jeg tror ikke det er endelig "godkjent".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Setet satt godt fast det :D

Men man kunne se at det stod litt på skrå... kikka under bilen jeg, det så ut som om det bare var et lite hull som lett kunne sveises. I ettertid viste det seg altså at hele gulvplata må skiftes. Siden dette er mitt første bilkjøp, og tatt i betraktning at jeg heller ikke er noen "mekaniker".. så.. Det med NAF test visste jeg om på forhånd, men 500 kroner er mye penger når det er snakk om en slik bil, nesten 10% av bilens pris... Vraket er faktisk eu-godkjennt (sept. 2002) i halvaent år fremover... Det blir vel til at jeg tar den værste rusta og deretter selger den.

04 BMW 320Cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by k9v

 

Det lurer jeg også på :D

 

Skal ringe og undersøke litt idag. Så da kan jeg komme tilbake om det faktisk er 10.000 i vrakpant.

Men trur at det er med kriterier som at bilen skal ha hatt skilter samme året eller året før den vrakes, eller at den skal værra i kjørbar stand...

 

Kommer tilbake til dette.

Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges!

AutoDB AD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ufffff

Bli kvitt den.

-Mercedes 1977 280 w123(må få den eu ok, solgt)

-Volvo 1991 2.3I L 940Turbo (krasja, ble troffet i siden av en kingcab)

-Ford sierra 1986 2.0I L (sent på værksted gitt bort til far,Moton gikk til helvete, når råden komme ut av blokka)

-toyota corolla 1989 1.6L Xli (høggern ble ikke eu-godskjent)

-mazda 626 1985 2.0l LX( høggern en eller flere ventiller gikk i stykker)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt ærlig..hva tenkte du på når du kjøpte den?

 

Så du i det hele tatt på bilen?

Eller tenkte du bare "dette fikser jeg lett", og så har du nå innsett at det ikke er så greit?

"The vast majority of the net is made up of educated individuals. What will happen when just anyone can log in?" - J. C. Herz 1994

"Nothing's foolproof to a sufficiently talented fool." -James Hannah

Jeg ignorerer nomix's meningsløse innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by wabby

 

Skal ringe og undersøke litt idag. Så da kan jeg komme tilbake om det faktisk er 10.000 i vrakpant.

Men trur at det er med kriterier som at bilen skal ha hatt skilter samme året eller året før den vrakes, eller at den skal værra i kjørbar stand...

 

Kommer tilbake til dette.

 

Har nå ringt og sjekket med en lokal hogger.

De har ikke fått noe brev eller melding om dette pr idag. Så de mener at de ryktene er som ellers hvert år...... bare piss.

Ergo - 1500,- i vrakpant

Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges!

AutoDB AD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

når det var på nyheten om å få 10.000kr så trur jeg det bare var på et bestemt hoggeri. Mener at de nevnte noe om at det var godkjennt av staten. er ikke sikker på hva

-Mercedes 1977 280 w123(må få den eu ok, solgt)

-Volvo 1991 2.3I L 940Turbo (krasja, ble troffet i siden av en kingcab)

-Ford sierra 1986 2.0I L (sent på værksted gitt bort til far,Moton gikk til helvete, når råden komme ut av blokka)

-toyota corolla 1989 1.6L Xli (høggern ble ikke eu-godskjent)

-mazda 626 1985 2.0l LX( høggern en eller flere ventiller gikk i stykker)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår