buljong Skrevet August 26, 2006 Rapporter Share Skrevet August 26, 2006 Hei! har spurt om dette før, men jeg prøver igjen. skal legge opp kabler til forsterkeren min, og de skal legges under listen ved dørkarmene i bilen. (fra dasj til bagasjerom). problemet mitt, er at jeg ikke skjønner hvordan jeg skal demontere listen. ser at det er en skrue helt fremme, samt en slags skrue som er festet i skjøten bak. etter å ha løsnet dette, er det bare å rive av? er det noen som kan gi meg en god beskrivelse på hvordan jeg gjør dette? setter stor pris på svar. takk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet August 27, 2006 Rapporter Share Skrevet August 27, 2006 Ok, den første du tar av er den lista som sitter i førerdørsiden. Denne sitter i en skrue under der belte til førerstolen går ned, deretter presser du bare lista nedover mot bakken først, og når det er gjort så løfter du bare lista oppover. Den bakerste delen sitter i 2stk "propper" på en måte, under setet, bare og vippe opp med skrutrekker, også sitter det en slags mutter som du bare vrir på under der igjen. Du ser den. Så foran, den sitter bare i en skrue, denne ser du også. På førersiden sitter i tillegg panserlåsen, denne sitter med 2 skruer, og bare hekt av wireén, så er det av.. Greia for alle listene er bare og dytte de nedover først, ut, og oppover igjen. Du finner for ut hvordan det er. Lykke til:thumb Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buljong Skrevet August 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 27, 2006 takk for det! skal se om jeg får det til! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg