Gå til innhold

Photoshoot, Civic og Golf 2 & 3..

Ranger emnet

Marvil

Anbefalte innlegg

Tok en tur oppover til Lillehammer med en kamerat idag, for å prøve å ta noen bilder sammen med olehenri og Housey her på forumet..

Housey og en kamerat stilte med Nikon D50, mens jeg og olehenri briljerte mobilkamera. :)

På vei oppover E6..

DSC_2714.jpg

Oppstilling etter litt vask..

DSC_2735.jpg

DSC_2739.jpg

Housey sin G2 GTI..

DSC_2757.jpg

DSC_2812.jpg

olehenri cin Civic..

DSC_2783.jpg

DSC_2797.jpg

Litt lykter..

DSC_2827.jpg

DSC_2831.jpg

Housey med kamera..

DSC_2826.jpg

Og mens noen tok bilder, drev andre (dvs olehenri og jeg :P ) med andre ting..

DSC_2851.jpg

Resten av bildene ligger her;

http://dev.sparklingblue.net/galleri/index.php?folder=/photoshoots/civicgolf2/&page=0

Så kommer Housey med link til sine bilder, så har nok olehenri noen bilder på lager.. :)

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, ble igrunn bra dette.. :)

Kan vel stemme, han dro vel nedover i 23-tiden ellerno tror jeg.. Er vel Hamarmartn ellerno, så var visst en del liv der.. :)

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjørebildene som dere tar har ihvertfall blitt utrolig bra:) Sier ikke at de andre bildene er dårlige (tvert imot), men sier det fordi kjørebilder er ikke så lett å ta etter hva jeg har skjønt på folket.

Jepp, det stemmer. Var på Hamar med noen folk idag og cruiset litt rundt å glante litt på livet. Utrolig mange harrye biler på Hamar. Uff, ble helt oppgitt over hvor mye stygt jeg så der.

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjørebildene som dere tar har ihvertfall blitt utrolig bra:) Sier ikke at de andre bildene er dårlige (tvert imot), men sier det fordi kjørebilder er ikke så lett å ta etter hva jeg har skjønt på folket.

Jepp, det stemmer. Var på Hamar med noen folk idag og cruiset litt rundt å glante litt på livet. Utrolig mange harrye biler på Hamar. Uff, ble helt oppgitt over hvor mye stygt jeg så der.

Det som er med Hamar er at det kryr av FETE biler der, men de gidder ikke henge i byen sammen med alle rånerne.. ta en tur ned på f.eks brygga en flott sommerdag, og jeg skal love deg at du ikke reiser skuffet hjem ;)

// Fredrik Olastuen //

---------------------------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som er med Hamar er at det kryr av FETE biler der, men de gidder ikke henge i byen sammen med alle rånerne.. ta en tur ned på f.eks brygga en flott sommerdag, og jeg skal love deg at du ikke reiser skuffet hjem ;)

Så jo også mange fine biler der, men harryutvalget var stort synes jeg. Stygg styling i hytt og pine overalt. Rett og slett mange usmakelige biler.

Var nedom brygga (vil jeg tro ihverfall), for var bortom den "skateparken" som er der, og der dukka det kun opp et stk. harry Audi 80 cab med jalla musikk på full guffe:rolleyes:

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider