Burny Skrevet August 27, 2006 Rapporter Share Skrevet August 27, 2006 Kommer justertbart senksett på bilen min snart, og da lurte jeg på om jeg må ta bare forstillingskontroll eller 4-hjulskontroll? Har hørt at det ikke er noe og justere på bak på Golf 3 uansett..(?) Hvordan blir dekkslitasjen da? Noen har han erfaringer med han her forresten? http://www.forstillingspesialisten.com Takker for hjelp:) Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beinet1 Skrevet August 27, 2006 Rapporter Share Skrevet August 27, 2006 Jeg vet ikke hva som kreves for å få dette godkjent, men det er sant som du sier at på Golf 3 så er det ingen justeringsmuligheter på bakstillingen. Bakakslingen på Golf er bygget opp sånn at du ikke vil merke noe forskjell på dekkslitasje med senkesett i motsetning til den slitasjen som er vanlig på senkedede BMV og sierra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2r-e-rik Skrevet August 27, 2006 Rapporter Share Skrevet August 27, 2006 Kommer justertbart senksett på bilen min snart, og da lurte jeg på om jeg må ta bare forstillingskontroll eller 4-hjulskontroll? Har hørt at det ikke er noe og justere på bak på Golf 3 uansett..(?) Hvordan blir dekkslitasjen da? Noen har han erfaringer med han her forresten? http://www.forstillingspesialisten.com Takker for hjelp:) forstilligspesialisten er flink... har ikke noe å sette fingeren på der... Siter eneste vi stoler på er gud! resten betaler cash!!! Øl er også greit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbojonas Skrevet August 27, 2006 Rapporter Share Skrevet August 27, 2006 problemet er bare det, at hvis i biltilsynet`s papirer så står det at du må ha 4 hjulskontroll, så nytter det ikke med forstillingskontroll. hvis ikke du treffer den rette mannen da Siter `81 Volvo 242 B230FT `88 Subaru Justy 4WD - Vinterbil `81 Triumph TR7 `90 Nissan 200SX `81 Opel Ascona B 2.2i - prosjekt type langtids Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drinkmix Skrevet August 28, 2006 Rapporter Share Skrevet August 28, 2006 mange firma har slutta med "forstillingskontroll", skal du ha bilen inn til hjulstilling må man koble på alle apparatene uansett, og det går like lang tid å måle alle 4. Sikkert derfor du har fått påpakning på 4hjulskontroll. camber/spissing foran på golf. har gjort en gang, å løsnet festene til bakakslingen, 3 bolter på den braketten på hver siden. kan forskyve dette yderst litt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2r-e-rik Skrevet August 28, 2006 Rapporter Share Skrevet August 28, 2006 mange firma har slutta med "forstillingskontroll", skal du ha bilen inn til hjulstilling må man koble på alle apparatene uansett, og det går like lang tid å måle alle 4. Sikkert derfor du har fått påpakning på 4hjulskontroll.camber/spissing foran på golf. har gjort en gang, å løsnet festene til bakakslingen, 3 bolter på den braketten på hver siden. kan forskyve dette yderst litt. kommer ann på bilen da. bak på en volvo 240 er det ikke stort å justere Siter eneste vi stoler på er gud! resten betaler cash!!! Øl er også greit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbojonas Skrevet August 29, 2006 Rapporter Share Skrevet August 29, 2006 @2r-e-rik: du må ha justerbart pannhardstag og må justere dette bak ved senking av 240 :) Siter `81 Volvo 242 B230FT `88 Subaru Justy 4WD - Vinterbil `81 Triumph TR7 `90 Nissan 200SX `81 Opel Ascona B 2.2i - prosjekt type langtids Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg