sportline190 Skrevet August 27, 2006 Rapporter Share Skrevet August 27, 2006 Har en 1990 mod. 190E 2,3 sportline, -og er på utkikk etter helskinn trekk (seter, dørdeksel) i svart, noen som vet hvor jeg kan skaffe det eventuellt pris? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e321 Skrevet August 27, 2006 Rapporter Share Skrevet August 27, 2006 spør på http://www.mb190klubb.com.. forumet der. Trenger kun registrere deg for å komme inn på kjøp/salg delen, skal du inn på noen andre forum koster det 190,- i året. Pleier å dukke opp noe skinn avogtil der :) Siter signatur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alexanderskaar Skrevet August 29, 2006 Rapporter Share Skrevet August 29, 2006 se på finn.no saker og ting skriv inn 190 og du får opp 2.3-16 interiør i hel skinn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sportline190 Skrevet August 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 31, 2006 Takk for svar:) Men det innteriøret så ikke bra ut:( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbfreak Skrevet August 31, 2006 Rapporter Share Skrevet August 31, 2006 galt med det da?? en skikkeli vask det:D mitt så ikke ut da jeg henta det heller:P hehe ser jo ekstra shabby ut når de ikke vasker det. Siter Masse mb deler selges, ta kontakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg