Gå til innhold

318iS bilder?

Ranger emnet

Dr_S

Anbefalte innlegg

4 dørs 318is finnes ja. Er bl.a en post om dette på http://www.bmwccn.no et eller annet sted. Vi solgte vel en 318is sedan hos oss (bmw forhandler) men det begynner fort å bli noen år siden. Den går forsåvidt fremdeles i kr.sand distriktet, ikke så lenge siden jeg hadde service på denne. Akkurat noen bildebevis mangler jeg, men hvis tvilen skulle være så stor, for den bare være det. Evt. ring en bmw forhandler å kast bort tiden til de med det intresange spørsmålet...

318is finnes også i E30, for de av dere som ikke måtte være klar over dette, og det har jeg bildebevis på :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 37
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Originally posted by Bullit

4 dørs 318is finnes ja. Er bl.a en post om dette på http://www.bmwccn.no et eller annet sted. Vi solgte vel en 318is sedan hos oss (bmw forhandler) men det begynner fort å bli noen år siden. Den går forsåvidt fremdeles i kr.sand distriktet, ikke så lenge siden jeg hadde service på denne. Akkurat noen bildebevis mangler jeg, men hvis tvilen skulle være så stor, for den bare være det. Evt. ring en bmw forhandler å kast bort tiden til de med det intresange spørsmålet...

318is finnes også i E30, for de av dere som ikke måtte være klar over dette, og det har jeg bildebevis på :D

At 318is finnes i E30 generasjonen er jeg klar over, men at den finnes som 4-dørs E36 var det tydeligvis ikke mange som visste. Må være veldig få eksemplarer av den, eller er det kanskje en ikke-europeisk variant?

1993 BMW 318IS Coupe - Sort skinn - Alarm - Mille Miglia Evo 8x18" - Fulda Carat Extremo 225/40-18 - ca 50 mm senket - Supersprint effektanlegg - K&N 57i kit - Lumma CL1 fremfanger - Lumma Aerowing cupspoiler - Lumma sidewings - Rieger Infinity sideskjørt - Rieger Infinity bakfanger - Rieger bakrutespoiler - Hella hekkspoiler - Altezza style baklykter - Kamei lyktespoilere - M3 speil - Pioneer DEH-P7100R - Rockford Fosgate Power 1000.2 - Rockford Fosgate Punch 400a4 - 2 stk Rockford Fosgate Power DVC 12" - Rockford Fosgate FNQ2514 - 2 stk Stinger 1 fahrad kondensator - og mer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke jeg. Er nok ikke solgt så mye av den nei. Folk flest gikk vel for en 316 eller 318 i sedan utgaven, da denne var nok mer familievennlig enn coupen. is utgaven av coupen var vel det minste motorvalget du fikk i de tidligere årene før 316coupe kom, aldri sett vanlig 318 coupe, men mulig dette finnes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke jeg. Er nok ikke solgt så mye av den nei. Folk flest gikk vel for en 316 eller 318 i sedan utgaven, da denne var nok mer familievennlig enn coupen. is utgaven av coupen var vel det minste motorvalget du fikk i de tidligere årene før 316coupe kom, aldri sett vanlig 318 coupe, men mulig dette finnes.

Har heller aldri sett/hørt om 318 coupe, og er for lat til å sjekke om det finnes. 316 coupe'en går det også ganske lite av ja, men bilopphøggeren her har faktisk hogga en (kondemnert selvfølgelig)

1993 BMW 318IS Coupe - Sort skinn - Alarm - Mille Miglia Evo 8x18" - Fulda Carat Extremo 225/40-18 - ca 50 mm senket - Supersprint effektanlegg - K&N 57i kit - Lumma CL1 fremfanger - Lumma Aerowing cupspoiler - Lumma sidewings - Rieger Infinity sideskjørt - Rieger Infinity bakfanger - Rieger bakrutespoiler - Hella hekkspoiler - Altezza style baklykter - Kamei lyktespoilere - M3 speil - Pioneer DEH-P7100R - Rockford Fosgate Power 1000.2 - Rockford Fosgate Punch 400a4 - 2 stk Rockford Fosgate Power DVC 12" - Rockford Fosgate FNQ2514 - 2 stk Stinger 1 fahrad kondensator - og mer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og snakke med BMW forhandler er da ingen vits, de vet som regel ikke hva de snakker om uansett(iallefall ikke de jeg har snakka med.) Men hvis du mener de ble lagt i sedan så skal jeg tro på deg, det har jeg ikke noe problem med :)

05 BMW E61 525IA Touring

x 01 BMW E46 320d Sedan

x 95 BMW E36 320i 24v M-tech

x 92 BMW E36 320i 24v Coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by BMW-323

Hvor fikk du lakkert dine kalippere? eller gjorde du det selv? Lyst å gjøre det selv.. Syns det er fett :)

Gjorde det selv. Ga de tre strøk med kost i forbindelse med bytte av bremseklosser og bremseskriver. Godt fornøyd med resultatet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by BMW-323

er ingen iS da men.., men de ser jo like ut nesten alle sammen i utsende :) Dette er værtfall min 323

Hvor fikk du lakkert dine kalippere? eller gjorde du det selv? Lyst å gjøre det selv.. Syns det er fett :)

PENT!!! hvilke felger er det der? Faan jeg vil ha min i sort jeg og!! Få se mer bilder!

Moped

x EVO VI TME

x Ducati 748r Solgt =((

Lenke til kommentar
Del på andre sider