Gå til innhold

Tråden om min 940 TIC

Ranger emnet


Jarlis

Anbefalte innlegg

  • Svar 41
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Enig der:) har lyst på 18" men liker såpass godt de felgene som står på.

Synes de passer bilen..

 

ja er gode de felga der.. er det ekte BBS? en kompis har slike i 18" på sin A4(refinement! her inne forresten) og han sa han hadde satt de inntil 740'n hans(eller m si bror'sin nå) og det så vist veldig bra ut, jeg må inrømme jeg var litt skeptiskt, men all tvil er borte nå!

 

*17" er fin dim på vinter'n her i norge;) så kjøper du 18/19" til sommerhjul..går jo mot vinter og nå så du har god tid å spare opp! hehe jeg bare planlegger litt for deg:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja er gode de felga der.. er det ekte BBS? en kompis har slike i 18" på sin A4(refinement! her inne forresten) og han sa han hadde satt de inntil 740'n hans(eller m si bror'sin nå) og det så vist veldig bra ut, jeg må inrømme jeg var litt skeptiskt, men all tvil er borte nå!

 

*17" er fin dim på vinter'n her i norge;) så kjøper du 18/19" til sommerhjul..går jo mot vinter og nå så du har god tid å spare opp! hehe jeg bare planlegger litt for deg:P

 

Hehe, nå er ikke jeg den som har mest peiling på felg merker osv men kosta visst litt så jeg vil tro det. skal aldri være sikker.

 

Har lyst på 18 eller 19 ja, men da er jeg usikker på hvilke felger :)

Må forresten bare planlegge videre, er alltids noe man ikke har tenkt på! hehe

-89 Volvo 740 Sedan B230F

-91 Volvo 240 STV B230F (Vinterbilen)

-93 Volvo 940 TIC

-x Volvo 740 GL 1986 B230A, Volvo Add-on, R-Sport trekk, esab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

WORD!! sjekk min:P Ingen vinge på den...:)

 

Hmm! ja du sier noe..

 

MEN!

Over til noe mye viktigere, Motor! :)

 

Sitter for tida å glaner på Sten Parner Motor's pris på Garret T3T4 turbo til 5400,- svenske

Og i tilleg har han BILLIGE Alu coolere! å dette er jo sånn man vil ha?

Etterhvert må det jo bli aktuelt med en kvassere kam også..

Mål: 260-280hk? helst driftsikre

 

Hva tror dere om å montere slikt?

-89 Volvo 740 Sedan B230F

-91 Volvo 240 STV B230F (Vinterbilen)

-93 Volvo 940 TIC

-x Volvo 740 GL 1986 B230A, Volvo Add-on, R-Sport trekk, esab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm... synest heller du må ut å øve deg så jeg ikke sladder forbi deg i vinter... hehe... da skal du trene hardt, så ikke noe sløving nå:P

 

Må du ikke tro så godt om deg selv! selv du får det til.. hehe neida:)

Er ikke noen mester i å sladde enda, men på vinteren er det ikke spes vanskelig.. gøyere på asfalt da!

Har jo egentlig bare kjørt tildels sløve biler til nå jeg, så har ikke så lang erfaring på nakken.

 

B230ft: Hehe, riktig!

Takk for linken til turbosalget!

 

hmm.. lyst på en nyere FT\FK (95-98mod) maks kmstand ca 180000?

mye må man ut med for sånt i norge? i forhold til hos naboene?

-89 Volvo 740 Sedan B230F

-91 Volvo 240 STV B230F (Vinterbilen)

-93 Volvo 940 TIC

-x Volvo 740 GL 1986 B230A, Volvo Add-on, R-Sport trekk, esab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann..jeg kan ikke hjelpe deg med turboen du har lagt ut bilde av, men skriv hva som står p åden lille røde "lappen", så hjelper det sikkert..

 

turboer som blir mye brukt er mitsu 16 og 19T, men garrett GT turboer er jo saker(de kulelagra jeg henviste til lenger her oppe), da får du ladetrykk sinnsykt tidlig, samtidig som meget god respons og alikevel er de med LANGT opp i hk.. 3171R skal vist være saker på vårt motorvolum.. en på jobben kjører s13 med en slik(1.8liter) og han er meget fornøyd, md tanke på "læeg" å sikt, og har blitt anbefalt den av flere andre turbo-guruer, med tanke på motorvolum og at motoren er fin å kjøre, og ikke bare 2-3000rpm bredt register

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår