Gå til innhold

Forsikring BMW 325IX

Ranger emnet

eonVR6

Anbefalte innlegg

Hei dere med BMW 325`ere fra 86 og rundt om der. skal snart bli en av dere så hadde tenkt å helgardere meg å spørre hva forsikringer på disse bilene ligger i pris for tiden for de som er rundt 20 år gammel. Både ansvar og kasko osv. Glad for alle svar :D

X`er: Din mor og en del Vr6`er

Har og vil aldri ha noe annet en Tysker bil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor vil du ha kasko på en så gammel bil? Hvis du smeller den, får du nesten ingenting igjen alikevel. Listeprisen er nok mye lavere enn markedsprisen.

Da er det bedre å spare de pengene kasko koster og lage din egen "forsikring".

Du blir nok ikke klokere av å få vite hva andre betaler i forsikring, for den varierer mye etter hvor du bor og hvem du er.

Jeg er 17 år og bor på landet. 6000 for ansvar på 89 325i. Samme forsikringen koster kanskje 12000 i oslo feks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bjørn Tore.. :P

Sitat gjensidige når jeg skulle høre hva de skulle ha for og forsikre en 87 325 på meg:

"Bilen du har valgt er spesielt, venligst kontakt oss så kan vi komme fram til en løsning"

Etter det jeg vet er 325 SVINDYRT og forsikre. Har vel noe med ulykkestatestikker og gjøre osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bjørn Tore.. :P

Sitat gjensidige når jeg skulle høre hva de skulle ha for og forsikre en 87 325 på meg:

"Bilen du har valgt er spesielt, venligst kontakt oss så kan vi komme fram til en løsning"

Etter det jeg vet er 325 SVINDYRT og forsikre. Har vel noe med ulykkestatestikker og gjøre osv.

IX er 4*4, og derfor billigere og forsikre.. vanlig 325i derimot, er dyr og forsikre, pga endel ulykker.

- 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo

BSR Steg 3.

* 87mod. Bmw E30 325 Tic

* 87mod. Honda Prelude 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider