Gå til innhold

Lekeplass utenfor lensmannskontor..!

Ranger emnet

tikay

Anbefalte innlegg

Originally posted by CaliBreez

og nei den granadan ekke no gobil, 2,3 forgasser.. går dårligere enn 1,6cl golf :P men den er faen meg ghettostyle! svært flak! blodig :)

Bling Bling:cool:

Suzuki RM125 2001 SELGES (Send PM)

250 4-takt er på vei :D

En japansk bil kommer til våren....:D:D:D:D

xHusqvarna WRE125

xKX125 1993mod

xYamaha QT:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by wabby

I 60 sona eller?? :D

Noen av de var det, men 2 av dem var i 90 soner. De stod med laser i et akselrasjonsfelt. Møkka folk, at de ikke heller kan ha kontroller i soner der evt barn leker.

På dobblefelt 90sone så må man kunne kose seg litt spørr du meg... [/b]

De fleste som har litt vett i huet kjører ikke for fort eller alt for fort forbi skoler og andre steder barn leker så da får de ikke penga sine da vet du. Bedre at de får penger å nye fine biler enn at et par unger dør. Skjønner ikke det helt jeg heller, men men. Det som jeg syntes er litt eller veldig rart er at de ikke koster på seg en fotoboks utafor skoler. De boksene kan da ikke være så dyre eller? Veit at kameraene koster en del, men uansett så ville det jo sikkert ha hjulpet litt til å skremme folk bare å ha en liten boks der.

Suzuki RM125 2001 SELGES (Send PM)

250 4-takt er på vei :D

En japansk bil kommer til våren....:D:D:D:D

xHusqvarna WRE125

xKX125 1993mod

xYamaha QT:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke det helt jeg heller, men men. Det som jeg syntes er litt eller veldig rart er at de ikke koster på seg en fotoboks utafor skoler. De boksene kan da ikke være så dyre eller? Veit at kameraene koster en del, men uansett så ville det jo sikkert ha hjulpet litt til å skremme folk bare å ha en liten boks der.

100% enig....

2009 VW Touran 1,9 TDi DSG Highline exclusive varebil

1973 Vilvo 142 langtids kortidsprosjekt

1997 BMW 316i (skal på eu og selges)

1988 BMW 324TDa (stått en stund og står litt lengre)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by candyman

Det som jeg syntes er litt eller veldig rart er at de ikke koster på seg en fotoboks utafor skoler. De boksene kan da ikke være så dyre eller? Veit at kameraene koster en del, men uansett så ville det jo sikkert ha hjulpet litt til å skremme folk bare å ha en liten boks der.

Hørt rykter om at det koster staten 300.000 for å sette opp en fotoboks... Men om det er sant vet jeg ikke... :rolleyes:

Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges!

AutoDB AD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørt rykter om at det koster staten 300.000 for å sette opp en fotoboks... Men om det er sant vet jeg ikke...

Kan vel sikkert stemme det, men det er jo igjen en billig forsikring for små skolebarn....

Pendler Årdal - Bergen hver helg og det er ett par plasser der forbikjøringsmulighetene er helt topp forbi skoler... Sikkert en del situasjoner der i løpet av ett år. Man eg klarer heldigvis å roe meg på sånne plasser uansett hvor seint de foran kjører... Ser for meg en seks år gammel jente plassert i frontruten (grøsse):( :(

2009 VW Touran 1,9 TDi DSG Highline exclusive varebil

1973 Vilvo 142 langtids kortidsprosjekt

1997 BMW 316i (skal på eu og selges)

1988 BMW 324TDa (stått en stund og står litt lengre)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by BMW324TDa

Pendler Årdal - Bergen hver helg og det er ett par plasser der forbikjøringsmulighetene er helt topp forbi skoler... Sikkert en del situasjoner der i løpet av ett år. Man eg klarer heldigvis å roe meg på sånne plasser uansett hvor seint de foran kjører... Ser for meg en seks år gammel jente plassert i frontruten (grøsse):( :(

Er desverre ikke alle som klarer det, hører ofte noen som brenner forbi i området jeg bor, anyway, en fotoboks hadde nok vært en billig sikkerhet på tanken på folk kan få et varig men eller rett og slett legge på røret.

Men igjen , jeg irriterer meg litt over laserkontroller på dobbeltfelt motorvei. Der leker jo INGEN barn, eller ingen folk oppholder seg der for å si det slik. Hva er det neste ?? Laserkontroll i gågater og på flystriper ???

Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges!

AutoDB AD

Lenke til kommentar
Del på andre sider