Gå til innhold

(Krisiansand) bmw 325,m3 igår lørdag 00.30

Ranger emnet

rampi

Anbefalte innlegg

Lurer på hvordan det gikk med denne bmw 325 eller m3'en som kjørte fra vestrestrandgate og oppovermot setedalsveien i god fart med politiet på sykkel etter seg!

Var ute å gikk i den tiden, så hørte giring hvertfall 1min etter jeg så bilen fra byen enda! så det må ha gått fort!

- Audi a6 1.8 t 2002

- Golf III 1.6GL 96 - Solgt

- Toyota Corolla 88 - Vraket

Lenke til kommentar
Del på andre sider

får da inderlig håpe det for han! for hørte min far sa han hadde godt over 200 forbi gumpens auto !

Det skal godt gjøres da det står en fotoboks 50meter før Gumpen i 50-sona. Og en 325 skal ha ei riiimelig god slette for å oppnå den hastigheten. Så tror nok din far legger litt ekstra tygt på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal godt gjøres da det står en fotoboks 50meter før Gumpen i 50-sona. Og en 325 skal ha ei riiimelig god slette for å oppnå den hastigheten. Så tror nok din far legger litt ekstra tygt på.

Nja.. er ikke noe stort problem å få en 325i opp i 200km/t relativt fort.

Klarte 200km/t på vei til strømstad med en 1.6liter A3, så hvis det ikke er veldig svingete veier der så har ikke en 325i problemer med det relativt fort.

- 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo

BSR Steg 3.

* 87mod. Bmw E30 325 Tic

* 87mod. Honda Prelude 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det gjør jeg også :-P men, men, håper han har det bra. å han slapp unna håper jeg egentlig for hans egenskyld! vet det står en fotobox der, men ca med bussstoppet rett etter gumpens var det min far sto å så.

- Audi a6 1.8 t 2002

- Golf III 1.6GL 96 - Solgt

- Toyota Corolla 88 - Vraket

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja.. er ikke noe stort problem å få en 325i opp i 200km/t relativt fort.

Klarte 200km/t på vei til strømstad med en 1.6liter A3, så hvis det ikke er veldig svingete veier der så har ikke en 325i problemer med det relativt fort.

Vel, har selv en 2.5liters NA motor, og når du sier relativt er jo det selvfølgelig et diskujonsmoment. Men det må en god strekning til som sagt.

ja det gjør jeg også :-P men, men, håper han har det bra. å han slapp unna håper jeg egentlig for hans egenskyld! vet det står en fotobox der, men ca med bussstoppet rett etter gumpens var det min far sto å så.

Om han hadde 50-70kmt forbi boksa, rekker han ALDRI å komme opp i disse hastighetene du snakker om. Tipper vel heller i en rettning av 140kmt. Uansett, han holdt sikkert ikke fartsgrensa med Politisykkel på slep.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når purken likevel ligger bak så ser jeg ikke helt den store forskjellen

hehe...tenkte på det jeg og...hva er forskjellen lissom! :D

håper han grusa snuten!

08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html

00'Lexus is 200 sport (solgt)

88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider