Gå til innhold

(Krisiansand) bmw 325,m3 igår lørdag 00.30

Ranger emnet

rampi

Anbefalte innlegg

Vel, har selv en 2.5liters NA motor, og når du sier relativt er jo det selvfølgelig et diskujonsmoment. Men det må en god strekning til som sagt.

Om han hadde 50-70kmt forbi boksa, rekker han ALDRI å komme opp i disse hastighetene du snakker om. Tipper vel heller i en rettning av 140kmt. Uansett, han holdt sikkert ikke fartsgrensa med Politisykkel på slep.

tror du jeg har røykt eller? jeg bor med gumpens auto, og jeg snakker ikke om førstebuss stoppet som er på gumpens auto, men nede med esso. jeg kommer jo opp i 130 med klampen i bånn med min slappe golf t.o.m.

hehe, tror han fiksa den easy :) uansett tror jeg han dreit i boksen, tipper den boksen der er for gammal til å ta bilder nesten uansett :P

- Audi a6 1.8 t 2002

- Golf III 1.6GL 96 - Solgt

- Toyota Corolla 88 - Vraket

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, har selv en 2.5liters NA motor, og når du sier relativt er jo det selvfølgelig et diskujonsmoment. Men det må en god strekning til som sagt.

nå er det jo to ganske forskjellige biler da, både når det gjelder hk antall, sportslighet, vekt osv. Men både Bmwen og muligens din har nok ingen problemer med å passere 200km/t ganske greit på en liten og fin slette

- 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo

BSR Steg 3.

* 87mod. Bmw E30 325 Tic

* 87mod. Honda Prelude 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå er det jo to ganske forskjellige biler da, både når det gjelder hk antall, sportslighet, vekt osv. Men både Bmwen og muligens din har nok ingen problemer med å passere 200km/t ganske greit på en liten og fin slette

Er 325i og 2.5-16 ganske forskellige biler?

Begge bilene har ca 190hk, veier mer eller mindre det samme og momentet ligger ikke langt ifra hverandre. Dette tatt i betrakning at det er en E36 vi snakker om her. Sist jeg sjekket hadde nå 325en problemer med å henge på 2.5-16. Vet ikke hva du legger i sportslighet men.

tror du jeg har røykt eller? jeg bor med gumpens auto, og jeg snakker ikke om førstebuss stoppet som er på gumpens auto, men nede med esso. jeg kommer jo opp i 130 med klampen i bånn med min slappe golf t.o.m.

Snakker du busstopp nr. 2 er jeg med. Har han holdt 50kmt forbi, rekker han ca 160 ved stoppet. Om han skal nå 200kmt der børr rennefarta vært rimelig god og boksa ha et fint bilde av sjåføren. Trodde du snakka om første stopp først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider