Outatime Skrevet August 27, 2006 Rapporter Share Skrevet August 27, 2006 Jaaa nå snart er jeg 18 og bil er som crack til meg, så jeg vil ha meg en Delorean DMC12 men det er så vrient å finne en i norge kan noen gi meg noen linker hvis de vet om en her eller der. hvis ikke må jeg bestile en fra Delorean.com som blir :iconsm Dyrt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicoloco Skrevet August 27, 2006 Rapporter Share Skrevet August 27, 2006 Har du på noen måte tenkt på hvor mye en slik koster og hvor du skal få tak i deler? =) Her kan du kjøpe en Siter BMW e36 318ia Nissan Primera 2.0GT Lexus IS 200 TIC solgt Renault Laguna 2.0 RT solgt If I gave a shit, you'd be the first to get it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Outatime Skrevet August 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 27, 2006 nice bil men jeg går med orginale farge liker ikke rød Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullitt Skrevet August 28, 2006 Rapporter Share Skrevet August 28, 2006 Hei! Har selv en delorean, fant min i norge. Det er en pr idag (som jeg vet om) til salgs her i norge, den står på bruktbilhuset i malmefjorden (moldeområdet tror jeg), ved Odd Egil Sætervik, tlf: 958 87 543. Denne har vært til salgs av og til på autodb, men er sikkert lite respons. Siste pris var 249.000,- Men har snakka med selger, og han samler på biler, og må ikke selge den, men får han det for den så går den. Det er samme bilen som var med på NAF tv reklamen. Jeg vil si at i det hele så må du ut mellom 200.000 til 300.000 for en bra delorean. Kan få de billigere ved import, men da kommer det 38.000 i tillegg for skilter før den blir veteran i 2011. Kjøper du noe billigere må du legge ut akkurat det samme totalt som en bra bil hadde kostet om ikke mer. Min ga jeg 140.000, da uten skilter. Bilen er hel og pen, men trenger litt arbeid, og kanskje unødvendig arbeid. Men med større eksosanlegg og senkesett pluss alt det andre jeg skal kjøpe kommer jeg opp i en 40.000 i deler, da vil bilen koste meg 180.000. skal jeg ha skilter på kommer jeg opp i 218.000 kr. Men jeg venter nok til den blir veteran, den er opp i 80 prosent bruksfradrag så den blir ikke særlig billigere før 2011. Jeg er veldig fornøyd med bilen, har så langt gitt meg mange kjekke opplevelser. Deler er ingen problem, Delorean.com har ALT. Ved import vil jeg anbefale å hente en fra Sverige eller England, da dette er nærme og du kan hente den selv. Sjekk svenske og engelske nettsteder og http://www.deloreans.co.uk (den engelske klubben, er selv medlem der). Ellers vil jeg anbefale deg å stikke innom hjemmesidene til Stian Birkeland, Delorean Norge, http://www.home.no/delorean. Han er behjelpelig med import og info. Delorean Er ikke typegodkjent i norge, og trenger egen godkjenning for dette, og dette vet Stian hvordan du skal fikse. Lykke til! :) Siter 1981 DMC DeLorean 1979 Pontiac Trans Am 2000 Peugeot Partner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Outatime Skrevet August 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 28, 2006 Ooo Likte den siden! noen fine der blir helt exstatisk! Senke sett hmm du mener de nye Shock og springs kit? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Outatime Skrevet August 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 28, 2006 http://www.motorborsen.no/ab2/search.wa2?_cmd=view;id=276176fant en bra en, bare litt tenking nå så...muligens Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullitt Skrevet August 28, 2006 Rapporter Share Skrevet August 28, 2006 Stemmer det, Shock and spring kit fra Delorean.com.... Angående annonsen på motorbørsen... Det er min bil, en veldig gammel annonse:) Så sorry der:) Siter 1981 DMC DeLorean 1979 Pontiac Trans Am 2000 Peugeot Partner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Outatime Skrevet August 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 29, 2006 arrg vel den var fin uansett Well gota keep on searching!:thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg