Gå til innhold

Kan jeg bli tatt for promillekjøring ???

Ranger emnet

SeVen

Anbefalte innlegg

• Svar 61
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

anyway..

Har vært i konsulat med advokat nå, og virker som politiet har en dårlig sak. Dessuten er xdamer et svært lite troverdig vitne, ettersom vi ikke har vært på talefot på en stund. Og han sa at blodprøvene hadde ingenting å si, uansett om jeg hadde 0.2 eller 2 i promille. Aktoratet MÅ bevise uten serdeles tvil at siktede kjørte med promille over 0.2. Det ville bli svært vanskelig da det kun var et vitne som ikke egentlig vil vitne og som var svært beruset da hun så siktede kjøre. Hun så heller ikke at siktede konsumerte alkohol, men trakk konklusjoner ut i fra siktedes adferd. I tilegg så har vitne i ettertid sagt at hun ikke er så sikker på at siktede kjørt i påvirket tilstand, da hun gikk ut i fra det i beruset tilstand og sinne.

Vis politiet går rettens vei med dette skal vi gå til høyesterett så advokaten! Så spørs vel egentlig om politiet gidder å gjøre noe, men hvem vet.

Har dog fått meg en kraftig lærepenge!!! Dette var første og SISTE gang jeg kjører med mulig promille!! Og til alle dere som kaster dritt til meg, har selv vært med på å kaste dritt til fyllekjørere, jeg er fullt klar over at fyllekjøring er noe av det dummeste du kan gjøre med en bil! SKal til og med vedde på at halvparten av dere har fyllekjørt med moped eller scooter etc.. fyllekjøring er fyllekjøring! Så plz.. jeg legger meg langflat her og dere sparker meg mens jeg ligger nede, vi har alle gjort dumme ting, og jeg innrømmer at dette herre er helt på tryne! Dere som bare slenger dritt til meg her, plz, hold kjeft eller kom med noe saklig! Dere har helt 100% sikkert gjort noe selv som kvalifiserer til å miste lappen!! Virker som jeg som kjørte 200 m på skogsbilvei blir hengt ut som den taperen og som ingen har noe respect for, mens de som kjører i 200 gjennom tunneller (med volvo), bli helter og alle bedårer!! Helt idiotisk spør du meg! Så virker som det rager en dobbeltmoral her på forumet! Men men.... vi kan diskutere i øst og vest hva som er verst, men uansett så er poenget mitt at det er ingen som er ENGLER her, og alle har "et svinn på skauen"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by SeVen

Har dog fått meg en kraftig lærepenge!!! Dette var første og SISTE gang jeg kjører med mulig promille!! Og til alle dere som kaster dritt til meg, har selv vært med på å kaste dritt til fyllekjørere, jeg er fullt klar over at fyllekjøring er noe av det dummeste du kan gjøre med en bil! SKal til og med vedde på at halvparten av dere har fyllekjørt med moped eller scooter etc.. fyllekjøring er fyllekjøring! Så plz.. jeg legger meg langflat her og dere sparker meg mens jeg ligger nede, vi har alle gjort dumme ting, og jeg innrømmer at dette herre er helt på tryne! Dere som bare slenger dritt til meg her, plz, hold kjeft eller kom med noe saklig! Dere har helt 100% sikkert gjort noe selv som kvalifiserer til å miste lappen!! Virker som jeg som kjørte 200 m på skogsbilvei blir hengt ut som den taperen og som ingen har noe respect for, mens de som kjører i 200 gjennom tunneller (med volvo), bli helter og alle bedårer!! Helt idiotisk spør du meg! Så virker som det rager en dobbeltmoral her på forumet! Men men.... vi kan diskutere i øst og vest hva som er verst, men uansett så er poenget mitt at det er ingen som er ENGLER her, og alle har "et svinn på skauen"

Du bør uansett ta konsekvensene av det du har gjort, og innrømme å ha kjørt i fylla!

Dessuten glemte advokaten din at du har lagt igjen førsteklasses bevismateriale på bilforumet.net, dette er det mange kopier av rundtomkring..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bevis her på forumet ja, det kan ikke brukes i retten uansett. For det er ingen garanti for hvem som har brukt pc`n min eller har tilgang til min brukerkonto! Hvem som helst kan jo oprette en konto i mitt navn og skrive hva de vil..

Kanskje det ikke er meg det er snakk om her, kanskje jeg skriver for en kamerat!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bevis her på forumet ja, det kan ikke brukes i retten uansett. For det er ingen garanti for hvem som har brukt pc`n min eller har tilgang til min brukerkonto! Hvem som helst kan jo oprette en konto i mitt navn og skrive hva de vil..

Kanskje det ikke er meg det er snakk om her, kanskje jeg skriver for en kamerat!

Det er faktisk bevis, og det vil kunne brukes i retten som et ledd i å bevise din skyld.

Tilsvarende bevis har blitt brukt i andre saker, som foreksempel saker om piratkopiering, og folk har blitt dømt med det som eneste grunnlag.

Du overvurderer rettsikkerheten i Norge..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har delt 2 mp3 jeg da!!

Kan jeg bli tatt av RIAA nå ?

jepp

sannsynligheten for det er en annen sak da...

EDIT: hvis det ikke er no med at du er i et annet land eller slik drit.. er ikke inne i dette her, ble usikker nå gitt :D

'90 Toyota MR2 Turbo

'82 BMW 525iA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ascona

Jada, og det er de bare de føler for det, de kan være i utrykning uten å bruke blålys og sirener..

Ok, du skal tydeligvis vri og vende på tingene her... Du sa de kunne bryte Vegtrafikkloven bare de var i tjeneste , som er feil. De skal være under utrykning . Og det er de ikke, bare de "føler" for det..:rolleyes: Om de kan utelate BÅDE blålys og sirener, er jeg derimot usikker på. Og krysse et lyskryss f.eks uten bruk av verken lys eller lyd, er vel noe uaktsomt.

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider