Thunder Skrevet August 27, 2006 Rapporter Share Skrevet August 27, 2006 Ryktene går ut på at det neste søndag, 3. september kl 1900 blir det holdt et uoffisielt Street Meet på parkeringsplassen ved Åsane Senter. Spre ordet. Denne gangen skal parkeringsplassen ved Åsane Senter prøves ut. Få med folk og still med det du har. Håper folk klarer å oppføre seg. Var det noen som nevnte kollonnekjøring??? Vi sees. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet August 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 31, 2006 Foreløpige tilbakemeldinger vitner om stort oppmøte og delvis pent vær. Det er bare å møte folkens. Dette blir muligens årets siste Street meet før høsten setter inn. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dimmu87 Skrevet August 31, 2006 Rapporter Share Skrevet August 31, 2006 lækkert med street meet tre min frå hybelen :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mordach Skrevet September 1, 2006 Rapporter Share Skrevet September 1, 2006 Fett! Har lenge ventet på happenings i Bergen, men jeg tviler desverre på at jeg kan komme...! Grrrrr!! Vi må få opp dampen her i Bergen, alt for lite som skjer av bilting mellom de syv fjell! Siter - I like my women as I like my cars - clean and good looking, quiet when idle and loud when driven hard. - Nothing is foolproof to a sufficiently talented fool. '95 Audi Coupé ACE (x)'91 Opel Calibra 20XE (x)'91 Opel Vectra C18NZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet September 1, 2006 Rapporter Share Skrevet September 1, 2006 Vi må få opp dampen her i Bergen, alt for lite som skjer av bilting mellom de syv fjell! Helt rett! Alt for lite. Satser på å få tatt turen på søndag. Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet September 1, 2006 Rapporter Share Skrevet September 1, 2006 Kan hende jeg kommer, om jeg er friskmeldt! :) Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dimmu87 Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 bli det nåke av street meeten? ustabilt veir men eg ser litt blå himmel i det fjerne.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 Jeg var redd noe slikt kunne skje. Hm... http://www.ba.no/nyheter/politinotiser/article2271535.ece Kjedekollisjon i Fløyfjellstunnelen Tunnelen ble delvis stengt etter ulykken som skjedde klokken 2016. Ulykken skjedde i sørgående løp. - Vi undersøker nå hvordan ulykken skjedde. Vitner på stedet har meldt om uvettig kjøring, men vi vet ikke om det er tilfelle, sier operasjonsleder Per Stiegler ved Hordaland politidistrikt. Ifølge andre vitner på stedet skal noen av bilene har dratt fra et biltreff i Åsane før ulykken. Det ble store køer som følge av ulykken og tunnelen var delvis stengt frem til klokken 2050. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wolfenheart Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 neeeeeeeeei! fy sørn!! så ser eg denne posten ETTER at treffet har funnet sted! gosh så irriterende!! noen som har noen bilder? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest ReVolvolution Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 Ja, kan neve at det var flere fra forumet her med i krasjen :D Street meet var kjedelig, men når vi havna så og si rett bak kjedekollisjonen, var da gøy.. Kan også nevne at noen av bilene som havnet i smellet holdt ALT FOR HØY FART! Ikke bra. Her er et bilde: sorry dårleg kvalitet.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TrippleA Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 Noen som vet noe om hva biler som var involvert?? Varpå treffet, og lurer på om det er ekstremt lite rå biler i Bergen for tiden?+ Eller har alle de gromme bilene gjemt seg hjemme?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest ReVolvolution Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 Fra første bil og bakover: Subaru Impreza STV. Turbo Golf 3 :D (en på forumet, hysj:P ) Opel ettellerannet, og en annen bil jeg ikke husker helt.. Tar jeg feil av rekkefølgen eller? Jeg tipper noen har hevet seg på bremsen foran fotoboksen :respect Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet September 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 Men jeg vil nå påstå at oppslutningen rundt selve treffet var veldig veldig bra. At enkelte syntes det var kjedelig kan så være, da har du lite venner, hehe... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 Hvordan så bilene ut etter krasjet da? Snakker vi om 4 kondemnerte biler eller? Jeg kunne ikke delta fordi fruen kom ikke hjem med bilen (kanskje like greit...) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest ReVolvolution Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 Men jeg vil nå påstå at oppslutningen rundt selve treffet var veldig veldig bra. At enkelte syntes det var kjedelig kan så være, da har du lite venner, hehe... Synes ikke treffet var no særlig.. Var bare rett innom da, litt svimmel og fyllasjuk enda, kanskje derfor.. JuIius: Var noen småskader som jeg så det.. Subaruen hadde visst fått seg en trøkk så det ut som.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg