erling Skrevet Juni 27, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2002 Denne har 20" bak og 19" framme, synes ikkje det ser mye feil ut... Men hvordan det er å kjøre vet eg ingenting om. Siter MR2'en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet Juni 27, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2002 Den ser litt bedre ut ja... men klart.. de bilene er jo vidt forskjellige da.. den ene ser jo mer klassisk og "glider" ut..mens den andre ser litt racing ut.. Uansett.. den "racing" saken kan man jo si sitt om.. selve bilen synes jeg var litt kul.. bra "stuk".. mens felgvalget kan man etter min mening stappe langt oppi.... ser jo helt jævlig ut synes jeg... skal det være 20"?? håper ikke det... for det ser jo ut som dekkene på bilen til Donald... Ballonger.. Merkelig at Stcc kjører med 19" ettersom det sitter så dårlig forresten... ;) men nå var det jo mest snakk om 0-200 her så... det blir jo noe annet :) Siter -- http://www.jwcompetition.com -- (under construction) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Juni 27, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2002 Originally posted by Silverboy Merkelig at Stcc kjører med 19" ettersom det sitter så dårlig forresten... ;) men nå var det jo mest snakk om 0-200 her så... det blir jo noe annet :) Ja det blir jo noe litt annet. I tilleg har jo Supra TT like mye hester som en STCC bil i helt original stand, og det var jo snakk om APU trimming her... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erling Skrevet Juni 27, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2002 Har nok ikkje 20" den på første bildet, ser ut som 18" men kan kanskje være 19". Felgene er veilside tror eg. (Den blåe asså.) Siter MR2'en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
porsche924 Skrevet Juni 28, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2002 Denne Supra'en er den råeste jeg vet om iallefall!!!!!! Siter Terjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Juni 28, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2002 Dette er den råeste jeg vet om !!!!! Skal ikke så mye til å gjøre en Supra døds fet, og jeg er ikke så glad i Fast'n Furious stylinga, ytelse er viktigere for meg :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
@lpher Skrevet Juni 28, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2002 Originally posted by boXer Dette er den råeste jeg vet om !!!!! Skal ikke så mye til å gjøre en Supra døds fet, og jeg er ikke så glad i Fast'n Furious stylinga, ytelse er viktigere for meg :) Hmmm....er redd jeg faller mellom to stoler på denne.... Jeg liker de rene 'klassiske' linjene på supran...helst uten noe som helst av ekstra plastikk/styling.... Min perfekte supra er blå met. eller sort, med 5 eller 6 trinns manuell kasse...de 'rette' 18" felgene... UTEN vinge....sort eller lys skinn er ubestemt as of yet ;-) og med AeroTop....og rockford fosgate fanatic Q høytalere med dertilhørende forsterker tilkoblet en alpine cd/reciever ;-) Med norske importlover, er nok non-turbo mitt mest relle valg, selv om det hadde vært artig med en twinturbo ;-) @lpher Siter Lexus GS300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
porsche924 Skrevet Juni 29, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2002 Non-turbo hehehehehehehe!!!!! :ass Siter Terjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Juni 29, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2002 non turbo ekke noe smart valg.... ekke så sinnsykt mye forskjell i avgifter.. 90hk mere... det er vært det...! glem og turbo konvertere den senere... Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
@lpher Skrevet Juni 29, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2002 Originally posted by marius non turbo ekke noe smart valg.... ekke så sinnsykt mye forskjell i avgifter.. 90hk mere... det er vært det...! glem og turbo konvertere den senere... Får du no billigere twinturbo enn 400' i fra tyskland da? Jeg har fått tilbud på et par non-turbos...fra 260' (usa) Som nevnt tidligere i tråden...jeg liker utsendet på supran, såpass at hk kommer faktisk i annen rekke... og dermed er det avgjort.... Regner foresten med at 220hk skal gjøre susen alikevel, blir vel mere en glidare da men...det får'n tåle ;-) og for ca. 300' kan jeg faktisk velge farge/km/utstyr etc. blant non-turbos i usa. En 400' TT fra tyskland må du vel nesten bare prøve å ta det beste du finner....eller? Etter å ha fulgt med prisnivået på TT/non-turbo på mobile.de i snart 2 år, ser det ikke ut til at utvalget er overveldende i tyskland ;-) Any other thoughts on this? @lpher Siter Lexus GS300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quicksilver Skrevet Juni 30, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2002 Det er sant at du får nesten ikke tak i en MKIV supra i Tyskland for tiden.. og er du heldig å rekker å kjøpe en supra før den er solget så er det 97% sjangs for at du kun klarte å skaffe en Automat.. Jeg har testet NA Supran min mot orginal Escort Cossi i helgen og de gikk helt likt til 200km/t (på autobanen da sef :D ), men så veier coupen 300 kg mindre en targan. Siter 1996 R33 Skyline GTR LM T51R 900hk 1994 Supra Time Attack 3.4L GT4094R 800hk 2000 Supra TRD widebody GT45R Team Quicksilver Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
porsche924 Skrevet Juni 30, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2002 Originally posted by Quicksilver Det er sant at du får nesten ikke tak i en MKIV supra i Tyskland for tiden.. og er du heldig å rekker å kjøpe en supra før den er solget så er det 97% sjangs for at du kun klarte å skaffe en Automat.. Jeg har testet NA Supran min mot orginal Escort Cossi i helgen og de gikk helt likt til 200km/t (på autobanen da sef :D ), men så veier coupen 300 kg mindre en targan. Hvor mye betalte du for din Supra???? Siter Terjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
@lpher Skrevet Juni 30, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2002 Originally posted by Quicksilver Det er sant at du får nesten ikke tak i en MKIV supra i Tyskland for tiden.. og er du heldig å rekker å kjøpe en supra før den er solget så er det 97% sjangs for at du kun klarte å skaffe en Automat.. Jeg har testet NA Supran min mot orginal Escort Cossi i helgen og de gikk helt likt til 200km/t (på autobanen da sef :D ), men så veier coupen 300 kg mindre en targan. Hmmm....nice ;-) Jeg tror egentlig det holder til meg... Feck..er det så mye vektforskjell på dem? Jeg har kun fått tilbud på coupe'er, mens en aerotop hadde ikke vært å forakte.. Men hvis vekten er så mye høyere, så vil det gi utslag i pris på importavgiftene....bummer @lpher Siter Lexus GS300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quicksilver Skrevet Juni 30, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2002 ASSWIPER : Min NA selges for 100.000,- Ink Mva sånn som den står. men når den er strøken så koster den 250.000,- Supra Turbon min kostet 550.000,- med manuel kasse og japanske recaro intreøret. all trimming kommer i tillegg da Siter 1996 R33 Skyline GTR LM T51R 900hk 1994 Supra Time Attack 3.4L GT4094R 800hk 2000 Supra TRD widebody GT45R Team Quicksilver Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
porsche924 Skrevet Juni 30, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2002 OK!! Den NA'en, er det også MKIV???? Siter Terjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.