Gå til innhold

97 323Ci M-tech selges

Ranger emnet

ELLINGSEN

Anbefalte innlegg

Helt enig. Man trenger ikke forsikring på seg selv.

Ikke kom med det snakket om at man ikke inntjener bonus, du sparer mer på å betale mindre ett par år enn den bonusen du får. Hvertfall hvis du mister litt bonus på disse årene.

Men husk at den som forsikrer bilen opplyser at bilen blir brukt av en under 25år ellers så kan forskringsselskapet kreve regress ved skade. Det har skjedd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 42
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Originally posted by BMW-323

må du ha forsikringen på deg da :) ?

jepp...så lenge lånet står på meg så.

og jeg har ikke sagt noe dritt om at andre har bilen forsikret på foreldre og lignende....ville bare fremheve at selv om bmw 323 sin bil er forsikret i gjensidige så står bilen hans på faren hans og ikke på han selv og DERFOR får han også forsikret sin bil der!!!!

jeg har absolutt ALT utstyr på bilen min.(bixenon,dig,klima,sportskinn,carbonintr,++++) og det hadde ikke noe å si på forsikringen sa alle selskap,men jeg fikk rabatt hos if pga klimaen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by BMW-323

ok, men hva er du sur for? Jeg har delt lånet med fattern, så da går det :)

er ikke sur jeg.....bare opplyser om at du ikke er 100% ærlig når du sier det er billigere å forsikre 323 forhold til 325.det var 20000.- billigere i mitt tilfelle i forhold til 323.

men det jeg skal fram til er at skal man ha forsikring på seg selv og er under 30 har man ikke andre valg enn IF.

så lenge du bruker forsikringen som et salgsargument bør du også nevne at bilen er reg på faren din og derfor prisen;)

jeg ble informert av selger når jeg kjøpte bilen at det ikke var prob med forsikring og at den var billig og forsikre...

vil bare ikke at andre skal bli lurt på samme måten fordi du forteller halve sannheten ang årlig forsikringsum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da jeg sjekket dette så var det billigere for del med 323 mot 325. Derfor bruker jeg det i salget at 323 er billigere og forsikre. Snakket med flere om dette og 328 er den billigste. Det går kun på statestikk og da er det så få 328 og 323 så er ikke statestikken så ille som hos 320/325'r.. Prisen varierer jo på hvor man bor,kmstand, utbet tidligere osv osv. Var også billigere for min fars del og forsikre 323 kontra 325.:)

Allroad 2.5TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er 27 år,har 2 biler.hus,hund,innbo og en sykkel som er forsikret og fikk kun forsikret hos if.jeg har 40% bonus,aldri hatt skade,fått bot,eller mistet lappen og betaler 32000.- hos if.

som forresten har gått opp 7000 siste halvår.dvs 39000.- iåret.

bilen selges snarest av forsikringsårsaker for min del

ps:skal ikke stjele tråden din hehe

kas

sint e36 touring til salgs

vr6 bunnpanne ønskes kjøpt

Lenke til kommentar
Del på andre sider