LilleGud Skrevet August 27, 2006 Rapporter Share Skrevet August 27, 2006 heia.. Bruksbilen min har fått litt kjærlighet i helga :) MY96gt btw. Før: Etter: Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet August 27, 2006 Rapporter Share Skrevet August 27, 2006 Den ble nå riktig så snygg :) Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hansa tha beer Skrevet August 27, 2006 Rapporter Share Skrevet August 27, 2006 hjalp veldig mye!:D nice! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dimmu87 Skrevet August 27, 2006 Rapporter Share Skrevet August 27, 2006 heh.. en sånn bil brukte eg tur/retur heimat en gong som er 31mil kver veg. fekk beskjed om å blåse den rein for den bli veldi lite brukt. som sagt so gjort,men den bilen såg trist ut utvendi. innvendi (hadde ikkje engong radio!) å hadde 90hk :puke: din va so jævla mykje finare! :thumb rå bil:D ka er de for motor du ha? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet August 27, 2006 Rapporter Share Skrevet August 27, 2006 Love it. :) Men må nevne, felgene er "just right", som britene sier. :) Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet August 27, 2006 Rapporter Share Skrevet August 27, 2006 Tøøøft:) Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet August 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 27, 2006 heh.. en sånn bil brukte eg tur/retur heimat en gong som er 31mil kver veg.fekk beskjed om å blåse den rein for den bli veldi lite brukt. som sagt so gjort,men den bilen såg trist ut utvendi. innvendi (hadde ikkje engong radio!) å hadde 90hk :puke: din va so jævla mykje finare! :thumb rå bil:D ka er de for motor du ha? 2l turbo. Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Solberg- Skrevet August 28, 2006 Rapporter Share Skrevet August 28, 2006 Pent pent pent! Itte for å si noe vondt om bilen din men på første bildet synes jeg den ligna litt på en toyota corolla! :P hehe.. men gud så mye bedre den ble med stylinga! slik en subaru gt skar sjå ut! bare en liten vask av bilen nå så..hehe Siter -85 Audi 90 2,2E 10v x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane Vorsprung durch technik... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fres Skrevet August 28, 2006 Rapporter Share Skrevet August 28, 2006 Se her ja, ble bra. Det er jeg som jobber på realcar, fikk så lyst på en gt sjøl jeg at det måtte bli en sånn hehe. Vingen ble veldig bra! :) Siter Signatur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet August 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 28, 2006 Se her ja, ble bra. Det er jeg som jobber på realcar, fikk så lyst på en gt sjøl jeg at det måtte bli en sånn hehe.Vingen ble veldig bra! :) hehe. ser ut til at du har fått deg det da:) skumelt å få sånne butikker i nærheten :p Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg