Gå til innhold

Passat 1,8 1997, bra eller dårlig?

Ranger emnet

klezz

Anbefalte innlegg

hei! Skal straks kjøpe meg bil, og har kjempe lyst på 1997 modell Passat..

men så har jeg hørt at siden den var den første modellen med det nye karosseriet, så er det mange små feil/barnesykdommer med den? Er dette sant? eller er feilene utberedt av fabrikk i ettertid?

Volvo, BMW & MB!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle nye modeller har barnesykdommer, uansett merke.

Det fine med -97 mod er at de fleste feilene er rettet opp

av tidligere eiere.

Sjekk at bærebroen er skiftet. Det er vel den som er dyrest

av barnesykdommene.

Har selv den modellen og motoren du nevnte.

Og er veldig godt fornøyd med den.

-VW Passat 1.8 Highline -97mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Passat og forstilling er noe "herk" :D. Men er behagelig å kjøre med når det funker som det skal. Alle merker har sine svakheter, dette er VW's største, og er nok ikek så omfattende som folk skal ha det til.

MEN, jeg har brukt nærmere 4000kr på den "shaiten" på 1 år :). Men når går den som ei klokke.

Alt ialt er jeg kjempefornøyd med bilen, selv om 1,8T'en ikke er noe rakett (savner litt på aksen).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Passat og forstilling er noe "herk" :D. Men er behagelig å kjøre med når det funker som det skal. Alle merker har sine svakheter, dette er VW's største, og er nok ikek så omfattende som folk skal ha det til.

MEN, jeg har brukt nærmere 4000kr på den "shaiten" på 1 år :). Men når går den som ei klokke.

Alt ialt er jeg kjempefornøyd med bilen, selv om 1,8T'en ikke er noe rakett (savner litt på aksen).

Hvilken del/deler skiftet du på forstillingen?

(øvre..,nedre..,stabstag....)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei! Skal straks kjøpe meg bil, og har kjempe lyst på 1997 modell Passat..

men så har jeg hørt at siden den var den første modellen med det nye karosseriet, så er det mange små feil/barnesykdommer med den? Er dette sant? eller er feilene utberedt av fabrikk i ettertid?

Jeg har en Passat 1.8T (1998) tilsalgs.. (165 000km)

Bilen er påkosta 70 000kr i motor og styling...

Forrige eier sa det var 225hk.

18" (235/40/18) sommer

16" vinter

Bilen har justerbart senkesett (godkjent i vognkort) Effektanlegg, Dumpventil, Angeleyes, Chip, sportfilter (KN), Klima, 4x el vinduer, sota vinduer (alle utenom frontvinduet( Ekstra vinduer til sidevinduene foran følger med pga er ikke lov å sote de)) sentrallås, alarm, midtarmlene, CD/MP3/radio spiller, rutesenker bak +++

Bilder kan du se på http://www.home.no/josteinberge/bil

Hvis du er intressert send en mail på: JosteinBerge@hotmail.com

Pris blir vi enig om!

Bilen er billig å forsikre.. jeg har 40% bonus og betaler 9700kr i året!

Lenke til kommentar
Del på andre sider