Richie85 Skrevet November 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 12, 2006 2 til på den andre siden? :P haha... andre detaljer;) noe å fylle ved siden av disse pottene bla;) Siter 08 - Volvo V50 2.0d R-Design x 01 - BMW 330xi Touring x 01 - BMW 320i Touring x 01 - BMW E46 Ac Schnitzer Coupè x 99 - BMW 328Ci manuell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 13, 2006 Rapporter Share Skrevet November 13, 2006 M3 speil på deg snart da ? =) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet November 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 13, 2006 M3 speil på deg snart da ? =) Tja.. planen er hvertfall noen andre speil:) Men om det kommer nå eller den dagen bilen skal bli lakket, det er noe annet da... :) Siter 08 - Volvo V50 2.0d R-Design x 01 - BMW 330xi Touring x 01 - BMW 320i Touring x 01 - BMW E46 Ac Schnitzer Coupè x 99 - BMW 328Ci manuell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jacooobs'n Skrevet November 13, 2006 Rapporter Share Skrevet November 13, 2006 Nei, har bestemt meg for å hive ut stålverket og få inn noe skog.. synes personlig at interiørfargen min gjør seg bedre med noe annet enn stål. Så om det er noen med E46 coupe som ønsker stållister og har mørk tre selv, så er jeg åpen for å bytte? slenger med et bilde for å vise listene.. FAEN Rich er du sjuk i hue?? SKal du bli pappa eller.no? Maa da ikke bytte ut metallister med noe jaguarkopi i plastikk!!! God jul! Siter The Ultimate Driving Machine! 730d - rolling on twentytwo's Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet November 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 13, 2006 FAEN Rich er du sjuk i hue?? SKal du bli pappa eller.no? Maa da ikke bytte ut metallister med noe jaguarkopi i plastikk!!! God jul! Halla kjekken. Men det ble jo så mye penere i forhold til fargen inni bilen da... alt bra i UK el?? R1 funker osv?? :D God Jul tilbaks;) Siter 08 - Volvo V50 2.0d R-Design x 01 - BMW 330xi Touring x 01 - BMW 320i Touring x 01 - BMW E46 Ac Schnitzer Coupè x 99 - BMW 328Ci manuell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet November 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 13, 2006 Nå snør det her også ja... måtte ut å knipse et par kjappe! Siter 08 - Volvo V50 2.0d R-Design x 01 - BMW 330xi Touring x 01 - BMW 320i Touring x 01 - BMW E46 Ac Schnitzer Coupè x 99 - BMW 328Ci manuell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet November 13, 2006 Rapporter Share Skrevet November 13, 2006 haha! dere har snø så :P *peke og le* Siter Bmwccn #7477 Bmw E39 520I(solgt) Chevrolet G30 Starmaster(solgt) S4 ABT 2,7 Biturbo Tråd her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jacooobs'n Skrevet November 13, 2006 Rapporter Share Skrevet November 13, 2006 Halla ja liv i den hehe. Bremset jo faen meg 159 bhp.. Men er kaldt aa kjoere den saa har blitt noe faens forkjoelet!! Kommer hjem til helgen for aa hente bimman min, skal ha den med hit, ikke vits i aa la den staa i Toensberg aa fryse.. Men maa til Stavanger paa sommerdekk paa mandag, haaper bare det gaar bra jeg.. Ellers a?? Liv i kjaerligheten om han andre?? :hondakick Siter The Ultimate Driving Machine! 730d - rolling on twentytwo's Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jacooobs'n Skrevet November 13, 2006 Rapporter Share Skrevet November 13, 2006 Halla kjekken. Men det ble jo så mye penere i forhold til fargen inni bilen da... alt bra i UK el?? R1 funker osv?? :D God Jul tilbaks;) Ser du 200 - lappen??? hehe BLe fint, skal innroemme det. Du begynner jo aa dra saa jaevelig paa aarene oxo!! thihi:boxers Siter The Ultimate Driving Machine! 730d - rolling on twentytwo's Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet November 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 13, 2006 Halla ja liv i den hehe. Bremset jo faen meg 159 bhp.. Men er kaldt aa kjoere den saa har blitt noe faens forkjoelet!! Kommer hjem til helgen for aa hente bimman min' date=' skal ha den med hit, ikke vits i aa la den staa i Toensberg aa fryse.. Men maa til Stavanger paa sommerdekk paa mandag, haaper bare det gaar bra jeg.. Ellers a?? Liv i kjaerligheten om han andre?? :hondakick[/quote'] Frekt med sprek sykke;) hehe.. skal du ha bimmern i england? Er det ikke billigere å kjøpe en der a? enn det er å ta med over osv..? er meldt roligere vær fremover.. så det går nok greit tror jeg.. bare ta det med ro.. Lovelife ja.. det går bra! er bare blir og fornøyd jeg;) hehe.. deg da? noe nytt..? Siter 08 - Volvo V50 2.0d R-Design x 01 - BMW 330xi Touring x 01 - BMW 320i Touring x 01 - BMW E46 Ac Schnitzer Coupè x 99 - BMW 328Ci manuell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet November 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 13, 2006 Ser du 200 - lappen??? hehe BLe fint' date=' skal innroemme det. Du begynner jo aa dra saa jaevelig paa aarene oxo!! thihi:boxers[/quote'] haha... ja, begynner å bli gammel, grå og senil :hammer :hammer :hammer :hammer Siter 08 - Volvo V50 2.0d R-Design x 01 - BMW 330xi Touring x 01 - BMW 320i Touring x 01 - BMW E46 Ac Schnitzer Coupè x 99 - BMW 328Ci manuell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jacooobs'n Skrevet November 13, 2006 Rapporter Share Skrevet November 13, 2006 Nytt og nytt ja, ikke noe fast da men.. Er jo saa mye fine damer her at jeg har lite lyst til aa ta sommerferien i Norge azz.. Ble ikke solgt innen november saa da lovte jeg meg aa ta den med. Trenger den til golfbanen og butikken ;) hehe Er rimeligere her ja men de har jo rattet paa feil side og forsikringen her er killing!!!!!!! Sa da blir det 4 sylindere paa motorveiene her ja, det er fett!! NOT Siter The Ultimate Driving Machine! 730d - rolling on twentytwo's Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet November 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 13, 2006 Nytt og nytt ja' date=' ikke noe fast da men.. Er jo saa mye fine damer her at jeg har lite lyst til aa ta sommerferien i Norge azz.. Ble ikke solgt innen november saa da lovte jeg meg aa ta den med. Trenger den til golfbanen og butikken ;) hehe Er rimeligere her ja men de har jo rattet paa feil side og forsikringen her er killing!!!!!!! Sa da blir det 4 sylindere paa motorveiene her ja, det er fett!! NOT[/quote'] Hehehe... Jacobsen er i gang i UK:P Watch out:P Siv og jeg skal til London etterhvert.. Har en kompis der borte, han snakker om denne syke forsikringen selv..! skal si fra til deg, vært moro å møtt deg der borte.. lokal pub og tatt noen halvlitere..;) Siter 08 - Volvo V50 2.0d R-Design x 01 - BMW 330xi Touring x 01 - BMW 320i Touring x 01 - BMW E46 Ac Schnitzer Coupè x 99 - BMW 328Ci manuell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jacooobs'n Skrevet November 13, 2006 Rapporter Share Skrevet November 13, 2006 Noen????? Faen Frank - koster jo 20 NOK for pinten ute her jo!! Bare aa komme en tur, har egen kaak jeg og plass til begge!! Kan jo hente dere paa flyplassen oxo! Men men hilse Siv da. Ma hjem og lage noe kylling! -og hvis det er noe nett aa hacke meg inn paa der saa snakkas vi vel sikkert seinere oxo!! Siter The Ultimate Driving Machine! 730d - rolling on twentytwo's Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet November 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 13, 2006 Mange da;) heheh... fett! Hadde vært genialt.. jepp.. du får lure deg inn et sted, så snakkes vi=) Skal sikkert hilse tilbake fra siv=) Noen????? Faen Frank - koster jo 20 NOK for pinten ute her jo!! Bare aa komme en tur' date=' har egen kaak jeg og plass til begge!! Kan jo hente dere paa flyplassen oxo! Men men hilse Siv da. Ma hjem og lage noe kylling! -og hvis det er noe nett aa hacke meg inn paa der saa snakkas vi vel sikkert seinere oxo!![/quote'] Siter 08 - Volvo V50 2.0d R-Design x 01 - BMW 330xi Touring x 01 - BMW 320i Touring x 01 - BMW E46 Ac Schnitzer Coupè x 99 - BMW 328Ci manuell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg