Gå til innhold

Tråden om min E46 328CI

Ranger emnet

Richie85

Anbefalte innlegg

• Svar 344
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hvor var de snøbildene datt :P?

første parkeringsplass opp mot skytterkollen... ;) er ikke snø lenger nå:P bare masse is og drit..!!

Er det sånn at Eisenmann anlegget bruker tid på å få lyd? synes det er så stille av seg...

08 - Volvo V50 2.0d R-Design

x 01 - BMW 330xi Touring

x 01 - BMW 320i Touring

x 01 - BMW E46 Ac Schnitzer Coupè

x 99 - BMW 328Ci manuell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okay..Kan ta litt tid..men har du rør frem til midten eller kun bakre potta..?

Har kun bakre.. lurer på å kjøpe meg rør som erstatter mellompotta... hjelper det mye? må jeg kjøpe eisenmann sin eller er det det samme med noe rustfritt bare?

x 01 - BMW 330xi Touring

x 01 - BMW 320i Touring

x 99 - BMW 328Ci manuell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kun bakre.. lurer på å kjøpe meg rør som erstatter mellompotta... hjelper det mye? må jeg kjøpe eisenmann sin eller er det det samme med noe rustfritt bare?

De røra hjelper mye. Jeg hadde de på 328n. De er ikke tuv godkjente så de gir nok litt mer lyd :) Du kan jo sammenligne lyden fra cabn der mot din..Er det forskjell?

Allroad 2.5TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De røra hjelper mye. Jeg hadde de på 328n. De er ikke tuv godkjente så de gir nok litt mer lyd :) Du kan jo sammenligne lyden fra cabn der mot din..Er det forskjell?

Masse forskjell... Hører ingenting inni bilen og ute er det litt dyp bromming.. men dog litt for lavt..får bestille meg en sånn en;) ellers er lyden pen!

x 01 - BMW 330xi Touring

x 01 - BMW 320i Touring

x 99 - BMW 328Ci manuell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man får jo også race versjon og vanlig versjon tror jeg..

Ja... jeg har nok "sport" tenker jeg.. får måke over mellompotta, så blir det nok bra :P kjenner du noen bra lakkere til en ok pris?

x 01 - BMW 330xi Touring

x 01 - BMW 320i Touring

x 99 - BMW 328Ci manuell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns Z3n og 328n hadde lite lyd jeg..

Tror min bråker mer, vansklig å si.. siden det kun er klipp.

Jeg byttet luftfilter på bilen, fikk på et åpent et.. det hjalp veldig! Så har satt "soundrohr" fra Eisenmann litt på vent foreløpig.. må innrømme nå at Eisenmann gir god lyd! Deilig myk bromming.. :D

x 01 - BMW 330xi Touring

x 01 - BMW 320i Touring

x 99 - BMW 328Ci manuell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk, er veldig fornøyd:) måtte tilbake til E46, savnet ble for stort til gamle bilen.. hehe. Enig med CH og at det er mye av det, men stod på bilen og er litt kjipt å kvitte seg med noe som allerede står på.. kanskje med tiden?

men kan fikse resten først hvertfall=)

Den fronten digget jeg iallefall!.. :D

clean og nice..

89 Bmw E34 M50 /// Silverdustmetallic

Vw Passat Highline 1,9TDI

x 94 Bmw E34 525TDS

x 02 Audi A6 1,8T St.

x 89 Bmw E34 520i M20/B20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg byttet luftfilter på bilen, fikk på et åpent et.. det hjalp veldig! Så har satt "soundrohr" fra Eisenmann litt på vent foreløpig.. må innrømme nå at Eisenmann gir god lyd! Deilig myk bromming.. :D

Det hjelper nok litt ja, har vurdert det selv, men bruker heller penger på andre ting først. Men prøv å bytt mellomrør, det hjelper nok betraktlig :)

AC Schnitzer beyond the standard

Lenke til kommentar
Del på andre sider