Gå til innhold

Tråden om min E46 328CI

Ranger emnet

Richie85

Anbefalte innlegg

Den nye panseret ble jævelig bra! Du har så utorlig digg bil :D

Den blå fargen er utorlig pen, sjefen min har en 320ci 03 med den fargen. Passer utorlig bra til E46 <3

Har du lyst itl å si hva doning din kosta? Så vet jeg sånn ca hva jeg må spare for å få tak i en nice 328 :D

BMW 318i E46 *1999*

Yamaha YZ125 *2002*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 344
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hvit er også fett :) Ikke så mange som har det, men har sett noen fra USA som er rimelig fete!

Hvit er stilig! vurderingen er lakkering evt folie i hvit.. vært i kontakt med et par selskaper ang det.. men fått en følelse om at lakkering blir tøffere... vet ikke helt?

08 - Volvo V50 2.0d R-Design

x 01 - BMW 330xi Touring

x 01 - BMW 320i Touring

x 01 - BMW E46 Ac Schnitzer Coupè

x 99 - BMW 328Ci manuell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åssen ser folie ut? Høres jalla ut :P Hva koster hel lakk av bilen?

Folie er på ingen måte jalla.. se på flere Taxi bla. også Ambulanser osv har det. Er en kar på bimmers.no forumet med en M3 CSL med hvit folie.. sinnsykt tøft!

Hellakkering er jeg litt usikker på, han er normalt sett bruker til å få lakkert deler har ikke tid til det.. så må forhøre meg litt..

x 01 - BMW 330xi Touring

x 01 - BMW 320i Touring

x 99 - BMW 328Ci manuell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så hva er forskjell på lakk og folie? Ulempe? Pris? Resultat?

Forskjellen er vel at jeg ikke vil velge folie som er mørk.. får ikke samme finish, men folien kan man ta av, det går ikke med lakk.. annet enn ved lakkering på nytt.

prisen er alt fra 12-18.000 + mva på folie har jeg fått pris på.. lakkering er vel noe mer med kvittering....

x 01 - BMW 330xi Touring

x 01 - BMW 320i Touring

x 99 - BMW 328Ci manuell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan fikk du tak i strøkent panser fra 330ci? Kondemnert bil med strøkent panser? Savner bilder med bmwccn plater!

Jeg gjetter M3 panser? hehe.. har et bilde med plater der da;) hehe.. skal vaske bilen imorgen og er været bra nok, så kan jeg ta noen bilder.. høres det bra ut Doktor?

Klarer snart ikke vente på eksosen lenger.... damn, missunder alle med eisenmann på bilene sine nå..!

x 01 - BMW 330xi Touring

x 01 - BMW 320i Touring

x 99 - BMW 328Ci manuell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det utblås på begge sider du har kjøpt?

Nope, i og med at jeg skal ha Ac Schnitzer styling på bilen, så ville jeg kun ha på ene siden, så bestile 2x70mm

Er ikke så glad i at eksosen blir for stor heller.. :)

x 01 - BMW 330xi Touring

x 01 - BMW 320i Touring

x 99 - BMW 328Ci manuell

Lenke til kommentar
Del på andre sider