lknest Skrevet August 27, 2006 Rapporter Share Skrevet August 27, 2006 Noen som har bilder av hvordan disse er montert? tenkte på å sette de inn i den lille orginal leppa, men veit ikke helt hvor lang ut til siden disse burde være for et bra resultat!? hadde vært fint om noen kunne lagt opp bilder ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fsl Skrevet August 27, 2006 Rapporter Share Skrevet August 27, 2006 Hvordan type grøftelys er det du har? Siter - 04 RAM 2500 Cummins - 92 Civic EG9 VTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lknest Skrevet August 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 27, 2006 Jeg har ikke gått til innkjøp av noen ennå, men hadde tenkt å kjøpe noen firkanta, ikke alt for store.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fsl Skrevet August 28, 2006 Rapporter Share Skrevet August 28, 2006 Jeg kan selge deg noen veldig billig! Ubrukt 110x60mm lys med blått glass :) Siter - 04 RAM 2500 Cummins - 92 Civic EG9 VTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FriX-244TiC Skrevet August 28, 2006 Rapporter Share Skrevet August 28, 2006 Noen som har bilder av hvordan disse er montert? tenkte på å sette de inn i den lille orginal leppa, men veit ikke helt hvor lang ut til siden disse burde være for et bra resultat!? hadde vært fint om noen kunne lagt opp bilder ;) har bare pleid å kjøpe di til 150spenn på biltema.. å bruker di ytterste skruene under fangern.. til leppa liksom.. helt kurant Siter 70`144,99`MB 220Cdi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haoarox Skrevet August 28, 2006 Rapporter Share Skrevet August 28, 2006 har bare pleid å kjøpe di til 150spenn på biltema.. å bruker di ytterste skruene under fangern.. til leppa liksom.. helt kurant Har du noen bilder på hvordan dette blir? Jeg er også veldig intressert i å sette på slike lys. Siter 01' Renault Megane Coupe Sport 1.6 90' Volvo 240 2.3GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lknest Skrevet August 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 28, 2006 Takk for svar.. Men er det noen som har bilder av dette? Skulle sett åssen det blir, og åssen folk gjør det her.. :) Så hadde vært flott om noen gidd å legge det opp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2fast2førr Skrevet August 28, 2006 Rapporter Share Skrevet August 28, 2006 Her haru noen bilder åssen eg har gjort det. Ikke ta de lenger mot midten, med mindre du har bross fanger. det blir ikke fint. Å du MÅ felle de inn, ellers ser det bare jalla ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lknest Skrevet August 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 28, 2006 Ja, har planer om å felle de inn.. Men hvordan går det på bilens høyre side hvor tauekroken er? det er bare å skjære hull og dytte de inn vel? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2fast2førr Skrevet August 28, 2006 Rapporter Share Skrevet August 28, 2006 Ja, har planer om å felle de inn.. Men hvordan går det på bilens høyre side hvor tauekroken er? det er bare å skjære hull og dytte de inn vel? Du må skjære hull lenger ut til sidene enn tauekroken lissom. du kan jo fjerne kroken, men syns sprederene kommer for langt inn mot midten viss du har de der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fsl Skrevet August 28, 2006 Rapporter Share Skrevet August 28, 2006 Hvordan tåkelys er det du har på der phoenix? Har et sånn sett med tåkelys med blå glass for 129 på Biltema...men har mer lyst på sånne små runde:tannløs: Siter - 04 RAM 2500 Cummins - 92 Civic EG9 VTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aremme Skrevet August 28, 2006 Rapporter Share Skrevet August 28, 2006 Hvordan tåkelys er det du har på der phoenix?Har et sånn sett med tåkelys med blå glass for 129 på Biltema...men har mer lyst på sånne små runde:tannløs: linse du tenker på? Whee: du må huske på at om du skal sette på grøftelys/spredera, så er det noen regler om hvor langt i fra ytterkant dei skal vere, fekk sjølv beskjed om dette på bt, men husker ikkje hvor mangen cm/mm fra ytter kant det var, men sjekk dette opp først, om du ikkje tar en liten skjangs på at dei ikkje seier noe:D er jo ikkje sikkert dei seier noe når det ser ut som det er bra ut i kanten:) har ikkje gjort noe med det sjølv enda heller gidder ikkje gjøre noe enda:lol: Siter 1981 240TIC Prosjekt 1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2fast2førr Skrevet August 28, 2006 Rapporter Share Skrevet August 28, 2006 Hvordan tåkelys er det du har på der phoenix?Har et sånn sett med tåkelys med blå glass for 129 på Biltema...men har mer lyst på sånne små runde:tannløs: Liker ikke runde spredere på 240. Syns bare det ikke kler seg. Det er slike på biltema ja, sånne blå. Tenkte det blei tøft siden jeg har blå tusenmetere. Men jeg ska ha inn Ring spredere istedet. Er større og er bua i endene. Det finns ikke finere spredere. Hadde slike før. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2fast2førr Skrevet August 28, 2006 Rapporter Share Skrevet August 28, 2006 linse du tenker på? Whee: du må huske på at om du skal sette på grøftelys/spredera, så er det noen regler om hvor langt i fra ytterkant dei skal vere, fekk sjølv beskjed om dette på bt, Tror ikke de gir deg noe bøter på sånt. Er ikke det som er d viktigste, men hvordan du bruker dem. Men uansett er det mer lovlig å ha de lenger ut til sidene enn inn mot midten, bare ikke helt ytterst som mange har. Tror jeg har dem som de skal være omtrent. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fsl Skrevet August 28, 2006 Rapporter Share Skrevet August 28, 2006 Har du bilde av de sprederene du har tenkt på? Funker det bra å felle inn de blåe til 129 fra Biltema i original frontfanger? Siter - 04 RAM 2500 Cummins - 92 Civic EG9 VTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg