jan Skrevet August 4, 2003 Rapporter Share Skrevet August 4, 2003 En jeg kjenner har en A4 1,8 Tq som han har chippet til 205 hk . Ved å sette på modifisert luftfilterboks , ny luftmengdemåler og nytt eksosanlegg skulle bilen få 250 hk . Vil turboen greie det eller må han ha ny turbo og intercooler Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rozar Skrevet August 4, 2003 Rapporter Share Skrevet August 4, 2003 hehe.. Lykke til... For å komme opp i den effekten der må du nok både bytte turbo, intercooler og bensintrykksregulator (i tillegg til det du allerede har nevnt). Minimum.. Noe stort mer enn 250 med dette også innenbords skal det ikke være så lett å få ut noe mer reelle hester uten å bytte dyser. MAF-hus er ikke nødvendig å bytte da det bare vil føre til magrere blanding når du ikke bytter dyser.. Siter ________________ mvh. Roy G. Hansen Audi RS3 '97 http://members.cardomain.com/rozar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
funkes Skrevet August 5, 2003 Rapporter Share Skrevet August 5, 2003 Jeg viste ikke engang at KKK K03 hang skikkelig med opp til 205 hk jeg men... :) Men uansett....hvorfor ny luftmassemåler? Siter . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jan Skrevet August 5, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 5, 2003 Originally posted by funkes Jeg viste ikke engang at KKK K03 hang skikkelig med opp til 205 hk jeg men... :) Men uansett....hvorfor ny luftmassemåler? Personlig vet jeg ikke ka fyren tenker på , så ka han skal med ny lufmassemåler vet jeg ikke . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg