Gå til innhold

g60 bakpotte på gti16v

Ranger emnet

Helios

Anbefalte innlegg

Originally posted by HeliosGTI16v

Noen som vet om g60 bakpotta passer på gti16v'n?

supersprint har ikke slik bakpotte jeg vil ha til 16v.. men de har til g60

http://www.mitcom2.com/supersprint/prodotti/885964.jpg

jeg tror den passer men......

når jeg var møller så husker jeg en som holdt lenge på med og for og få den på... om han fikk den på er usikkert.

effektmessig så er nok ingen forskjell.

DOFFEN

Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris)

Har også mye deler til golf 1 og golf 2,

hvis noen trenger så er det bare og spørre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by projektRUST

ser jo ganske likt ut.. det bendet før potta er vel nogenlunde likt på alle golfer.. med unntak syncronatisch.

hvis du har et gass sveise apparat så kan du jo varme det opp. evnt bøye det til

DOFFEN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ikke gasssveis.. rørbøyen er lik.. er jeg 99% sikker på.. var mer dimensjonen ellers jeg tenkte på.. men jeg trur jeg tar å bestiller ei potte.. så får man se. selge om den ikke passer.

oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by HeliosGTI16v

har ikke gasssveis.. rørbøyen er lik.. er jeg 99% sikker på.. var mer dimensjonen ellers jeg tenkte på.. men jeg trur jeg tar å bestiller ei potte.. så får man se. selge om den ikke passer.

det er jo verdt et forsøk alt kan tilpasses med slegge....

DOFFEN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De pottene er ikke like, men hvis du allikevel skal sveise og styre så kan du jo kjøpe hva potte som helst. Supersprint er Superdyrt, og det er verdt det KUN fordi det er kvalitet og bra tilpasset. Da kjøper du ikke Supersprint for å tilpasse selv med sveising! Ødelegger kvaliteten og tilpasningen.........

Vet ikke hva den potta koster men G60 Syncro potta til Supers koster borti 3k og da er det ikke morsomt lengre....

VOLVO - Schnellste Traktor der welt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet hva det koster ja.. men siden supersprint av en eller anna idiotisk grunn ikke lager enkle rør til 16v så.. hva er forskjellen.. forskjellig oppheng? forskjellig rør? mente g60 og 16v hadde sanna bakstilling..

jeg skal jo ha supersprint hela vägen tenkte jeg.. men jeg vil IKKE ha dobbelt enderør.. får vel heller kjøpe remus da..

oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by GolfG60Syncro

Har forresten ei nesten ubrukt supersprint bakpotte med OO-90 til Golf 2 Gti. Det går på 16v og.

i følge supersprint er det forskjell på gti og 16v eksosen.. gti finnes med enkelt rør.. 16v leveres kun med dobbelt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

forskjellen på gti 8v og 16v er kun 2 tutter ut bak.

det er grunnen til nesten alle som har gti 8v eller 1.8l har byttet til 2 tutter bak. jeg tror at det ikke noen forskjell tykkelsen gti 8v og gti 16v men tror at g60 er litt tykkerer

DOFFEN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det du gjør er å dra på et eksosvetksted å spørre hva de skal ha for å lage det systemet du vil ha. Med eller uten katter og potter og i den dimmen du vil ha. Så kjøper du den supersprint potta du synes er fetest og ber dem ende opp i den bakerst. http://www.eksosen.no gir deg et gratis prisoverslag.

Garantert den beste løsningen. Og ikke Superdyrt.....

VOLVO - Schnellste Traktor der welt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vil si at jeg ikke for noe problem om jeg bruker ei potte tilhørende 8v.. altså.. hmmz.. MEN.. hvor grovt er supersprint anlegget da? skal kjøpe litt av gangen har jeg tenkt.. og det sitter 2.5" på den nå.. må jeg vente med å montere den til alt er kjøpt inn..??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by GolfG60Syncro

Det du gjør er å dra på et eksosvetksted å spørre hva de skal ha for å lage det systemet du vil ha. Med eller uten katter og potter og i den dimmen du vil ha. Så kjøper du den supersprint potta du synes er fetest og ber dem ende opp i den bakerst. http://www.eksosen.no gir deg et gratis prisoverslag.

Garantert den beste løsningen. Og ikke Superdyrt.....

lager dem grenrør også? uten at det koster halve bilen og hele meg? heh

Lenke til kommentar
Del på andre sider