Gå til innhold

Vindusvisker

Ranger emnet

Lance

Legger dere viskerne ned før dere løper?  

152 stemmer

1. 1. Legger dere viskerne ned før dere løper?

• Ja
      125
    • Nei
      23
    • Har ikke bil
      6

Anbefalte innlegg

Scenario: du har dårlig tid, det regner. Du parkerer bilen, låser og løper.

Spørsmål: tar du deg tid til å legge viskerne i "hvilestilling", eller haster du avgårde og lar viskerne ligge oppetter frontruten?

Personlig legger jeg dem ned. Noe av det teiteste jeg ser er folk som parkerer uten å legge viskerne ned.

Hva sier dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 59
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

haha! akkurat dette tenkte jeg på her om dagen! jeg legger alltid viskerne ned der dem skal ligge..tenker for meg sjøl at å ha dem liggende tvers over frontruta ser jo helt dumt ut :P så dårlig tid har je faktisk itte...hehe

-85 Audi 90 2,2E 10v

x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane

Vorsprung durch technik...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine går ned av seg selv automatisk.. Men når jeg kjører andre biler blir de ofte liggende midt på ruta ja

Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe:D Jeg ser jeg traff et punkt ikke alle har tenkt på. Dere som ikke har tenkt over dette før, se etter neste gang dere ser en bil dere godt kunne tenkt dere, eller en bil som er stylet, og har vindusviskerne på tvers over ruten...se så teit det ser ut!

Er jeg så uheldig å stenge systemet uten at viskerne har fått lagt seg til ro, er det på med strømmen igjen for å legge de pent på plass:tannløs:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er nok samme med meg , må ha viskerene ned. Men det ikke slik at jeg glemmer det, Er liksom et slags rituale man går igjenom før man går ut av bilen. skru av lys, organinsere cd`er til riktig cover igjen. og samle isammen alt rasket en dro med seg inn i bilen.. (røyk, mobil, søppel.. osv)

Lenke til kommentar
Del på andre sider