Gå til innhold

Potensiell russebil ønskes kjøpt!! (under 10K)

Ranger emnet

DJ-timoty

Anbefalte innlegg

Heissan...

er på jakt etter russebil til noen venninner av meg ...

Alt er av interesse, Bilen skal helst koste mellom 5 og 8.000 , men opp imot 10 hvis meget god stand...

Trenger ikke være ferdig russebil , gjerne noe å pusse opp selv, men bilen må være i stand til å være på veien , ihvertfall over mai 07...

Helst ferdig eugodkjent...

Ta kontakt .. alt av interesse.... (helst caravelle, transit , van , etc . men alt av intr...)

Toyota Levin AE101 GT APEX Supercharger

Passat stasjonsvogn 1,9tdi med diverse modifikasjoner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en 1982 chevy van med 350 (5.7 liter) bensin motor og 350 automat, 3 trinns, har ikke vært registrert siden 2001? Men den starter og går, brukte den senest i går til å kjøre litt dekk. ny motorblokk ble satt inn i bilen i 1995 eller 94 av Bergheim. Motoren er i veldig god stand enda tror jeg. sperre er det på den og. bilen er delt grå/svart.

Hadde tenkt meg 10k for den, men du kan sikkert få den for 8k som du skriver :), men det er den verdt, så da kan du bare hente den.

Er på jobb nå, men skal prøve å huske å legge ut noen bilder av den.

interiøret er grått, og framstolene kan roteres.

Edit: bilen er en g20, dvs under 3500, så kan kjøres med vanlig førerkort.

DSC00086.sized.jpg

DSC00085.sized.jpg

http://bilder.driftfun.com/Ballerud-Miniz <- flere og større bilder der av bilen, klikk på bildet to ganger for full størrelse

Driftfun.com

1967 Chevrolet Camaro LS1/T56

1990 Chevrolet Van 6.5 g30

1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hersker hans :

din PM innboks er full .. venligst slett noen meldinger og send meg en PM så sender jeg deg PM . . . hehe...

det er fullt mulig at di vil ha den , må prate med di , men andre forslag mottaes oxo med takk :)

Edit : må vite hvor mye som må til for å få bilen på veien ......... di er meget intresert....

Toyota Levin AE101 GT APEX Supercharger

Passat stasjonsvogn 1,9tdi med diverse modifikasjoner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det meste skal virke, den fungerte når den ble satt bort, og fungerer enda. Ble satt bort til fordel for ny bil i sin tid. med tro om at man kom til å få bruk for bilen igjen. Har brukt den litt nå i forbindelse med flytting, bilen er komplett.

Driftfun.com

1967 Chevrolet Camaro LS1/T56

1990 Chevrolet Van 6.5 g30

1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13)

Lenke til kommentar
Del på andre sider