Gå til innhold

sponsor søkes...

Ranger emnet


primal

Anbefalte innlegg

hei..

nå går det til inkjøp av en db drag bil.. tenkte jg skulle kjøpe meg en boble par og 70mod.

 

jeg har planer om og kjøpe 2stk. mtx thunder 8100 og 2 stk mtx 8500 12" spilleren blir en nacha cd500..

for dere som har litt peiling vet att dette kommer til og spille noe sinsykt med rett oppsett.

det som er problemet mitt er pengene som så si stopper oss alle i og realisere våre drømmer.. derfor lurte jg på om noen firma er intrisert i og kaste inn noen kr mot att de får reklamere på bilen når deen er ferdig. om jeg får penger som planlagt vill bilen bli ferdig i februar måned 07.

i og met att jg jobber som daglig som billakkerer vill finnish være ett must for meg så alt blir lakkert og støpt i glassfiber.

om noen er intrisert send pm,

136,8db i 2006 2.plass (gatebil sept 06)

134,6db tror jg 3.plass (tv boden juli 07)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GLEM BOBLE!!!

 

Dette har allerede vært prøvd, se på hvilke biler som setter rekorder, går mye i Honda CRX, Fiat Panda, og diverse andre biler, ta en tur på http://www.dbdragracing.com og sjekk ut rekordene og ta en titt i profilen til de som innehar rekorder.

 

Samt at det er vanskelig å få sponsorer til å spytte i penger om du ikke har noe å vise til tidligere.. Men desto lettere å få tilgang til billigere utstyr ved at man får gode rabatter fra en leverandør.

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GLEM BOBLE!!!

 

Dette har allerede vært prøvd, se på hvilke biler som setter rekorder, går mye i Honda CRX, Fiat Panda, og diverse andre biler, ta en tur på http://www.dbdragracing.com og sjekk ut rekordene og ta en titt i profilen til de som innehar rekorder.

 

Samt at det er vanskelig å få sponsorer til å spytte i penger om du ikke har noe å vise til tidligere.. Men desto lettere å få tilgang til billigere utstyr ved at man får gode rabatter fra en leverandør.

 

var lixom vell det jg mente regner alderig med og å få 100% spons lixom.

hvorfor ikke boble?

136,8db i 2006 2.plass (gatebil sept 06)

134,6db tror jg 3.plass (tv boden juli 07)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var lixom vell det jg mente regner alderig med og å få 100% spons lixom.

hvorfor ikke boble?

Den bare egner seg ikke til dB-drag, enkelt og greit.

Noen biler er bedre enn andre, og bobla er ikke blandt de.

Ford sierra er bedre lissom :)

 

Men for all del, du må jo bare prøve, men etter hva jeg har fått vite av f.eks Tor Steinar er bobla skjeldent sett i db-drag pga at den er dårlig.

 

Jeg har bare sett en boble i db-drag så langt, og det var på Gatebil kr.sand (og bilen var bygget for dB-drag i Street A) den imponerte ikke for å si det sånn og havnet på 4.plass.

 

Hvis du klikker på linken under her og ser resultatene fra Street A klassen, Første plassen hadde vel en forsterker og to stk 10" subber, Andre plassen hadde to forsterkere og en 12" subber, tredje plassen hadde en forsterker og en 12" subber med en bøttesvær kasse beregnet for tre stk 12" subber (hvor to av de 12" for anledningen var sprengt)

Fjerde plassen hadde en forsterker og to 10" subber. Og detta var bobla, Kicker L7 subber.

 

http://www.termpro.com/asp/members2.asp?Who=13&MemberID=8353&Page=2

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så skal det vel også sies at den boblen klarer å spille nermere 139db om jeg ikke husker feil da. var vel heller takktikken min som gjorde at jeg tok 3. plassen i stedenfor 4., hehe. :)

problemet med boblen er vel hovedsaklig plassen tror jeg. det var jo knapt plass til en liten 10" kasse bak setene.

 

men det er vel ikke den mest optimale bilen om du skal ha en db-drag bil nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så skal det vel også sies at den boblen klarer å spille nermere 139db om jeg ikke husker feil da.

Når og hvor da?

 

For ser jo ikke helt hvilket grunnlag han hadde for å safe hele veien.. Han så jo at du var fremme å kvalet en siste gang og dro 137dB da, mens han ikke gadd å prøve en gang, hadde han spilt noe høyere så hadde vel også han prøvd å kvale en siste gang før finalene.

 

Men uansett så er vi enige, hehe :)

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den bare egner seg ikke til dB-drag, enkelt og greit.

Noen biler er bedre enn andre, og bobla er ikke blandt de.

Ford sierra er bedre lissom :)

 

trur du volvo 740 går bra da? :P...

 

har 4 stk 3004spl.. er det db-drag materiale?.. ikke att jeg trur assa.. men hadde vært artig å vite :P

Mvh

Thomas Holmedal

Team Lydtrykk.no

thomas.eargasm@hotmail.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 years later...
var lixom vell det jg mente regner alderig med og å få 100% spons lixom.

hvorfor ikke boble?

 

hvis du skal være med i dbdrag så prøv å få tak i en fiat panda evt en golf 2. Det er de bilene som er enklest å bygge i så man spiller høyt. Spesielt panda, men de begynner det å bli vanskelig å få tak i.

Team Re-Loud Stian

NM mester 2008 Street A 155,5 dB

2010..sannsynligvis Street A

B2, Atomic

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår