Gå til innhold

sponsor søkes...

Ranger emnet


primal

Anbefalte innlegg

hei..

nå går det til inkjøp av en db drag bil.. tenkte jg skulle kjøpe meg en boble par og 70mod.

 

jeg har planer om og kjøpe 2stk. mtx thunder 8100 og 2 stk mtx 8500 12" spilleren blir en nacha cd500..

for dere som har litt peiling vet att dette kommer til og spille noe sinsykt med rett oppsett.

det som er problemet mitt er pengene som så si stopper oss alle i og realisere våre drømmer.. derfor lurte jg på om noen firma er intrisert i og kaste inn noen kr mot att de får reklamere på bilen når deen er ferdig. om jeg får penger som planlagt vill bilen bli ferdig i februar måned 07.

i og met att jg jobber som daglig som billakkerer vill finnish være ett must for meg så alt blir lakkert og støpt i glassfiber.

om noen er intrisert send pm,

136,8db i 2006 2.plass (gatebil sept 06)

134,6db tror jg 3.plass (tv boden juli 07)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GLEM BOBLE!!!

 

Dette har allerede vært prøvd, se på hvilke biler som setter rekorder, går mye i Honda CRX, Fiat Panda, og diverse andre biler, ta en tur på http://www.dbdragracing.com og sjekk ut rekordene og ta en titt i profilen til de som innehar rekorder.

 

Samt at det er vanskelig å få sponsorer til å spytte i penger om du ikke har noe å vise til tidligere.. Men desto lettere å få tilgang til billigere utstyr ved at man får gode rabatter fra en leverandør.

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GLEM BOBLE!!!

 

Dette har allerede vært prøvd, se på hvilke biler som setter rekorder, går mye i Honda CRX, Fiat Panda, og diverse andre biler, ta en tur på http://www.dbdragracing.com og sjekk ut rekordene og ta en titt i profilen til de som innehar rekorder.