Mosk Skrevet August 28, 2006 Rapporter Share Skrevet August 28, 2006 Jeg har vannlekasje i tagluken min,har netopp skiftet pakning å skjekket at di 2 framderste drenene ikke er tette men er ikke sikker på di 2 bag,noen som har en ide om hva jeg kan gjøre???? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mosk Skrevet August 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 28, 2006 Har nå tatt ned hele taktrekket å finner ikke noe feil,dreneringene bag er heller ikke tette,kan det ha noe med takluke skinnen å jør?noe som er tett der eller noe??????? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mosk Skrevet August 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 29, 2006 ingen så har någen idea ka eg kan jør????????????? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G.T.I Skrevet August 29, 2006 Rapporter Share Skrevet August 29, 2006 det kan komme fra en dør med dårlig plasting.. skjedde meg i hvertfall. har også ett problem med pakninga rundt vinduet. den har liksom sugd seg inn i i det ene hjørnet i løpet av vinteren. Siter - 90 mod Jetta (under ombygging) dvs. ingen bil for øyeblikket!!!! x 85 Mazda 626 GT x 85 Golf mk2 gti x 83 Golf mk1 1.6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momocorse Skrevet August 29, 2006 Rapporter Share Skrevet August 29, 2006 døra kan være skiev :P pakniger rund dørene,vinduer.. Siter Golf 1,6 83mod (Prosjekt) x- Audi A4 98mod 1,8 20v x- Golf 3dørs 87mod (festbil) :P x- Golf 4dørs 86mod rustdødn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet August 30, 2006 Rapporter Share Skrevet August 30, 2006 Er noe av stålbitene under luka rustet istykker vil de ikke lede vannet dit det skal. Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mosk Skrevet August 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 30, 2006 Vindu å dør er det ikke for det kommer fra takluken,ser det kver morning når jeg reiser til jobb så eg må skaffa meg regnhatt snart hehe,rust er der heller ikker der oppe for eg har hatt alt i biter så det skuller være fint men di skinnene leder di vannet bag ??eller koss e det det funke for det virke som vannet ikke vil renne bag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet August 30, 2006 Rapporter Share Skrevet August 30, 2006 På den andre golfen min som jeg har skrotet har det blitt brukt sicaflex under skinnene. Regner med det ikke er orginalt med noe der. Kjipt med lek takluke da. Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mosk Skrevet September 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 1, 2006 jepp det er noe stress å fatte isje koffer det lekker nå å ikke før jeg skiftet pakningen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet September 1, 2006 Rapporter Share Skrevet September 1, 2006 Pakningen skal ikke holde tett. I bakkant av luken er det en "takrenne". Denne ruster ofte i stykker - da kan den lekke. Ellers bør du få sjekket at slangene er åpne på dreneringen bak også. De ender på sidene bak under støtfangeren. Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mosk Skrevet September 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 1, 2006 ingen rust å begge dreneringene er skjekket.kommer ikke vann ud dreneringen i det heile tatt i bag kant så eg tror at feilen kan ligge i skinnene eller at di tette igjenn någe inni der,eg e snart tom for ideer men skal plukke ut luken igjenn ein dag å se litt koss det funke inni der Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mosk Skrevet September 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2006 Takluken min eg gjerne bitte litt skeiv men har det så mye å sei så lenge pakningen eg i press rundt kanten???????????Er bare når jeg opner luken litt jeg ser den er skeiv Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg