Gå til innhold

Morten, Soundstream Arosa og Zetec inviteret til grill fest 30.09.06

Ranger emnet

morten pettesen

Anbefalte innlegg

• Svar 303
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hei alle sammen og takk for festen, og en kjempe stor :wave for morten, zetec og arosa som stilte med både det ene og det andre!! selv om det ble ganske mye reign det meste av dagen så greide vi allikevel å både grille og ha det hyggelig og utover kvelden ble helt topp. Vi fikk målt litt dB i bilane og fant ut at det gikk å hente litt mer :) jeg fikk 139,9 blank og en hop til 140,9 (stemmer det nils?) med døra åpe :) :fatality: hehe... så, folkens vi får håpe at neste gang møtter opp flere da meningen er å bli bedre kjent med hverandre og kanskje komme med innspill eller hente andre ideer/løsninger på vår felles hobby og ha det hyggelig utenom nødvendigvis bilstereo pratt også ;) ellers var jo som vanlig JEJ som underholdt oss med å spille musikk med dørne oppe mens det reignet som værst :partyon: mener jeg så bilen din skulpe litt i takt med bassen. Coldbabe: håper ikke dama spør hvorfor det er så våt i settet... kiddie hehe..

så takk til alle sammen!!

--kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM*

-Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for ett artig treff ja :) synd for de som ikke stillte.

Fikk da pratet litt med flere av prosjektfolkene her inne, var jo synd med regnet i begynnelsen men det roet seg jo etterhvert og da ble det jo greit å kikke litt også :)

Og til alle dere som synes bilen til Erik Andre er fet, altså hva tenker dere med?

sjekk ut disse skruene han har festet subbene sine med lissom :D

(Og ikke minst, sjekk ut støvet, haaaaaallo!)

erikandre.jpg

erikandre2.jpg

Det skal dog nevnes at etter endel frem og tilbake har altså Engen tipset Erik om en nettside hvor han kan få bestillt nye skruer, dette skulle også ordnes ASAP! :heyyou:

Selv fikk jeg pepper for bildekvaliteten på spilleren min :( (Fra deleted selvfølgelig ;) ) ,men virket som han var fornøyd med lyden så langt, hehe..

Og matador, var rundt 140,3 til 140,9 med dørene oppe ja ;)

Flere bilder kommer, men fikk ikke tatt så mange da.

Ellers var det jo hyggelig at vergardrs og digital designs fra Søgne orket å ta den lange turen, jeg var hjemme igjen 05.20 sånn ca og de var nok ikke hjemme før nærmere 7 tiden.

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Coldbabe: håper ikke dama spør hvorfor det er så våt i settet... kiddie hehe..

Håper ikke dama de spørr om det gidt. :rolleyes: :hammer

Kan jo ikke noe for at det er sååå god anlegg du har at jeg ja du vet.

Vi snakker ikke mere om den saken. Kremt, kremt....:hide

Mvh, Elin

Toyota Carolla 86- Min første

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for gårsdagen! Artig og møte folk fra bilforumet.net også. Artig og se hva folka driver på med og få noen tips her og der....

Fikk målt kickeren til 134.5 med motoren på tomgang. når motoren var av fikk jeg målt 133.X?? Så konklusjonen ble batteri.

Hvordan ble det? Fikk dere noe uventet besøk?

95` VW vento

95` Audi S2 avant

97` MB C200

Tidligere biler:92`Toyota Corolla, 98` Audi A6 1.8TQ limo, 94` Audi 80 1.9TDI avant, 89` VW Polo 1.3FOX CC - 98` Audi A6 1.8TQ limo - 89` Audi 90 quattro 2.3 10v - 87` VW Passat GT5 Syncro stv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi fikk være i fred hele kvelden vi :) var rett i overkant av 2dB forskjell med og uten motoren i gang hvertfall..

Stemmer stemmer! Ja, var litt forsell gitt.... Ble sent eller? Når var du hjemme Nils?

95` VW vento

95` Audi S2 avant

97` MB C200

Tidligere biler:92`Toyota Corolla, 98` Audi A6 1.8TQ limo, 94` Audi 80 1.9TDI avant, 89` VW Polo 1.3FOX CC - 98` Audi A6 1.8TQ limo - 89` Audi 90 quattro 2.3 10v - 87` VW Passat GT5 Syncro stv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha fete bilder da zetec.. støvet kom fra genseren din når du bøyde deg inn i bilen min for å knipse!!!!

skruene er ikke bestilt enda, men blir vel bestilt til Mandag :) men først må jeg finne de jeg liker best.. det utvalget var for stort til å bestemme seg med engang :) men tror det blir snake eye

Mitt Opel Astra prosjekt

Listen to your music, not your speakers

Lenke til kommentar
Del på andre sider