Gå til innhold

Morten, Soundstream Arosa og Zetec inviteret til grill fest 30.09.06

Ranger emnet


morten pettesen

Anbefalte innlegg

  • Svar 303
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

JEJ: vi kan sikkert møtes ved den tiden, vi drar 14:00 fra Drammen og er vel der nesten 15:00. Gidder ikke stresse nedover :) Så har du litt selskap i det minste!

 

f***, forresten det er jo til lørdag ikke sant? da kan vi self treffes når som helst... ikke mange som var våkne her.. :fatality: iverfall ikke :klovn: :D

--kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM*

-Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror listen er nogenlunde korrekt. Er det noen som ikke er ført opp gi meg beskjed med en gang.

Vi holder til rett bak Laguna Isprodukter. På ned siden Vbk.

Plassen ligger noe høyt i forhold til dalen har så lyden blir bært ganske godt så prøve å begrense seg litte gran med bassen utover natten. :)

Dette gikk over all forventning:) Så blir det aktuellt neste år også, skal jeg sørge for en bedre plass hvor det ikke er noen å plage og som ringer karene med sparkebukse og lekebiler

 

Jeg kommer jeg ,det er meg og Vegardrs som skal sitte på med Zetec

2 x DD 1508

 

Hifonics bx2005d

 

2 x DD 1010 Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser ut som de har meldt regn både på lørdag og søndag?

jaja, får bare håpe de tar like feil som vanlig da, hehe :P

 

blir det noe å være under også, eller blir hele festen ute der vi skal være?

 

forresten, hva ble det til med grillingen? er det noe mat osv vi skal ta med selv, eller hvordan ble det med det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk fra Telemark som skal til dette? isåfall send meg en PM for at vi kan kjøre sammen til dette....

95` VW vento

95` Audi S2 avant

97` MB C200

Tidligere biler:92`Toyota Corolla, 98` Audi A6 1.8TQ limo, 94` Audi 80 1.9TDI avant, 89` VW Polo 1.3FOX CC - 98` Audi A6 1.8TQ limo - 89` Audi 90 quattro 2.3 10v - 87` VW Passat GT5 Syncro stv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror det ble til at det skulle være på jobben hans da det ikke ble noe av den andre plassen vi hadde håpet på?

men regner med han oppdaterer første posten med all nødvendig informasjon i morgen, så det ikke blir noen tvil/forvirringer. :)

når det starter (eventuelt slutter), hvor det er, hva prisen kommer på, hva det blir til med drikke og mat (hva vi slipper å tenke på å ta med, og hva vi må stå for selv. ser det tas med pølser, men da for salg, eller lakt inn i inngangsprisen? eventuelt pris på ting som selges bør opplyses), om det blir inne eller ute, osv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stedet blir på jobben, dvs. Skoppum.

 

Når dere kommer enten nord eller sør fra så er det skilter mot Skoppum.

Fra nord passerer dere Holmestrand. Følg 4 fila også blir den innsnevret, fotoboks. På toppen v fotoboksdumpa så ser dere Sundance massasjebad på venstre hånd. Kjør videre forbi også ser dere Falken bergningsbil og skilt Skoppum

 

Fra sør passerer dere Sandefjord, Sem også kommer dere inn på en veikonstruksjon. Følg denne til dere kommer inn i en 70 sone v en kirke og fotoboks. Fra kirka er det en drøy km så er det skiltet Skoppum til høyre ved Falken Bergningsbil.

 

På Skoppum kommer det en veldig skarp venstre sving også får dere SensoNor på høyre hånd. Kjør inn her også ser dere Memscap og Laguna Is Produkter. Kjør ned ved Laguna, så får dere VBK på høyre hånd.

Fortsett videre ned så ser dere bygget på linken.

 

Ta med dere varmeklær, partytelt, drikke, lader og skjøte ledning.

 

Vi stiller med grill,pølser og ketchup + sennep.

 

Skal dere ha biff,potetsalat++ så må dere ta det med selv.

 

Starter kl 16.00 og holder på til kl ??.??

 

http://www.skoppum-mek.com/

 

Er dette for dårlig forklart gi beskjed så skal jeg prøve å være litt mer eksakt i lunch pausa

 

Eller kontakt meg på 98646960 (sms)

 

Inngang kr: Gratis

Pølser: Gratis

 

Siter gjerne dette i ny å ne så alle får det med seg, så ikke noen overser denne meld

Ligger i blindsona

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår