Kleppa Skrevet August 4, 2003 Rapporter Share Skrevet August 4, 2003 Ryktene sier at det blir samling på Nordbyen til fredda'n.. God gammel stil med masse lyd, liv og røre. Ta med bikkja og møt opp i 21'tia!? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet August 4, 2003 Rapporter Share Skrevet August 4, 2003 hmm.. erre bare å møte opp eller?? tenker meg en tur fra skien da såfall.. kult med treff..hehe spørre x`n om hu vil bli med oxo.. så slepper hu å drekke den dagen..hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
t_huseby Skrevet August 4, 2003 Rapporter Share Skrevet August 4, 2003 Ja, det er bare å møte opp. Ved 21 tida. Også må dere ikke reise avgårde slik som mange pleier å gjøre........ Siter t_huseby MX-5 FMII Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robin4 Skrevet August 4, 2003 Rapporter Share Skrevet August 4, 2003 Folk får gjøre som dem vil, men jeg anbefaler på det sterkeste å drøye dette. Det er bedre å vente til slutten av aug, begynnelsen av sept. Argumenter 1. Nå er det såpass mange treff ute å går at oppmøte kommer til å bli labert. (folk blir drittlei rett å slett) 2. Bilforumet.net treff 9. aug 3. Denne tråden er jo basert på "rykter" 4. Mange som er/skal på ferie 5. Slutt på feriepengene for mange Men som sagt, dere får gjøre som dere vil, men ville ikke akkurat beskrevet det som "treff" :o Siter Seat Leon 20VT '01 *VW Golf Cab GLi '86 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S-2000 Skrevet August 5, 2003 Rapporter Share Skrevet August 5, 2003 Enig med Rob|n her, jeg... Mener også at det ikke lønner seg å holde et treff denne helga... For mye som ellers skjer rundt omkring... Vurder heller noe rundt den 23 eller 30 August? Anyways, jeg er allerede booket et annet sted, så hvis det skjer noe i Larvik i helga så kan jeg dessverre ikke stille... Siter Mvh, Eric/S-2000 ----------------- LOTUS driver *signatur redigert pga regelbrudd* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet August 5, 2003 Rapporter Share Skrevet August 5, 2003 får være sånn at de som ikke har råd til andre stevner som koster penger eller blir for langt vekke kan jo stikke til larvik istedenfor..hehe.. det er jo gratis..koster bare bensin kroner til og fra...hehe. men jeg og x`n kommer.. men hvor må jeg kjøre for å komme til nordbyen a?? er ikke kjent i larvik.. vet bare korr petter wessel ligger..hehe :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Skrevet August 5, 2003 Rapporter Share Skrevet August 5, 2003 Hvorfor kan ikke de som vil få lov til å dra på treff?? Bare fordi det ikke passer for noen betyr ikke at ingen kommer. Og det er faktisk mange folk som vil ha med seg ALT av treff som er... så hvorfor nekte dem det?? bare fordi noen av dere synes det blir litt mye biltreff?? Jeg synes personlig at det er bra det blir mye treff.... hvis jeg ikke kan en gang så vet jeg det alltid kommer en mulighet rett rundt hjørnet! :) Så jeg synes dere burde kjøre på.... mye folk lite folk... samma faen... If you build it... .he will come :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy405GTX Skrevet August 5, 2003 Rapporter Share Skrevet August 5, 2003 tja kunne vært greit og få tatt seg en tur selv om det blir noen mil bak rattet fra oslo..går jo fort da.. :cool: men aner ikke hvor jeg skal kjøre når jeg først har kommet til larvik da ::rolleyes: Siter go fast go strong ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kleppa Skrevet August 5, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 5, 2003 Det robin og gutta sier er fornuftig nok det. Men på en annen side så er det alltid noen som er blakke, på ferie, ikke har tid, staker dama etc.. Å kalle det treff var vel egentlig litt feil, for det er ikke noe organisert treff, bare en yttring om at det faktisk er en del som har planer om å møte opp på Nordbyen i 21 tia. Da var det sagt :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet August 5, 2003 Rapporter Share Skrevet August 5, 2003 men som sagt.. erre noen her som kan gi en liten veianvisning til nordbyen!!! tipper det er flere her som vil komme men ikke vet korr i helsvette nordbyen ligger..hehe :) utenom at det er i larvik da.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FOBO Skrevet August 5, 2003 Rapporter Share Skrevet August 5, 2003 jeg stikker fredags kveld nedover til varmere trakter *mallorca* men hadde planer om å få noen til å møte opp til fredag sånn farvell treff, men jeg stiller opp med noen folk... prøver hvertfall! :D Siter 2007 Renault Traffic *Arbeidsbil* 2002 Nissan Almera Sport *Bruksbil* 1993 Mazda RX-7 lhd *Sommerbil/Cruisebil* 1992 Mazda RX-7 rhd *Drifte/Banebil* 1986 Mazda 323 *vinterbil* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kleppa Skrevet August 5, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 5, 2003 Nordbyen finner du ved å ta av andre (om du kommer fra Porsgrunn) eller første (om du kommer fra Sandefjord) avkjøring til Larvik (Sentrum) Så følger høyre i første rundkjøring, venstre i andre, og høyre i tredje, og du er på nordbyen :) (Kan følge skiltinga til McDonnalds også..) Var den grei? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaiFred Skrevet August 5, 2003 Rapporter Share Skrevet August 5, 2003 man får vel ta seg en tur og se om det blir noe liv da :) Synd for dere som ikke vil/har råd/er på ferie/er på andre treff/osv, dere trenger ikke være så negative vel?! la nå oss som pleier å dukke opp på nordbyen ha den moroa... og kos dere med det dere skal/skal ikke selv ;) Siter Life without knowledge is death in disguise... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet August 5, 2003 Rapporter Share Skrevet August 5, 2003 selvfølgelig stiller man opp hvis man ikke har annet og gjøre ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet August 6, 2003 Rapporter Share Skrevet August 6, 2003 Originally posted by Kleppa Nordbyen finner du ved å ta av andre (om du kommer fra Porsgrunn) eller første (om du kommer fra Sandefjord) avkjøring til Larvik (Sentrum) Så følger høyre i første rundkjøring, venstre i andre, og høyre i tredje, og du er på nordbyen :) (Kan følge skiltinga til McDonnalds også..) Var den grei? kommer fra pors.. men takker for beskrivelsen.. finner nok fram nå :) da kommer det hvertfall en honda concerto rullanes dit te fredan..hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg