Gå til innhold

Treff i Larvik, Nordbyen 8. Aug

Ranger emnet

Kleppa

Anbefalte innlegg

• Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Folk får gjøre som dem vil, men jeg anbefaler på det sterkeste å drøye dette. Det er bedre å vente til slutten av aug, begynnelsen av sept.

Argumenter

1. Nå er det såpass mange treff ute å går at oppmøte kommer til å bli labert. (folk blir drittlei rett å slett)

2. Bilforumet.net treff 9. aug

3. Denne tråden er jo basert på "rykter"

4. Mange som er/skal på ferie

5. Slutt på feriepengene for mange

Men som sagt, dere får gjøre som dere vil, men ville ikke akkurat beskrevet det som "treff"

:o

Seat Leon 20VT '01

*VW Golf Cab GLi '86

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med Rob|n her, jeg... Mener også at det ikke lønner seg å holde et treff denne helga... For mye som ellers skjer rundt omkring...

Vurder heller noe rundt den 23 eller 30 August?

Anyways, jeg er allerede booket et annet sted, så hvis det skjer noe i Larvik i helga så kan jeg dessverre ikke stille...

Mvh,

Eric/S-2000

-----------------

LOTUS driver

*signatur redigert pga regelbrudd*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

får være sånn at de som ikke har råd til andre stevner som koster penger eller blir for langt vekke kan jo stikke til larvik istedenfor..hehe.. det er jo gratis..koster bare bensin kroner til og fra...hehe. men jeg og x`n kommer.. men hvor må jeg kjøre for å komme til nordbyen a?? er ikke kjent i larvik.. vet bare korr petter wessel ligger..hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor kan ikke de som vil få lov til å dra på treff??

Bare fordi det ikke passer for noen betyr ikke at ingen kommer. Og det er faktisk mange folk som vil ha med seg ALT av treff som er... så hvorfor nekte dem det?? bare fordi noen av dere synes det blir litt mye biltreff??

Jeg synes personlig at det er bra det blir mye treff.... hvis jeg ikke kan en gang så vet jeg det alltid kommer en mulighet rett rundt hjørnet! :)

Så jeg synes dere burde kjøre på.... mye folk lite folk... samma faen...

If you build it... .he will come :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det robin og gutta sier er fornuftig nok det. Men på en annen side så er det alltid noen som er blakke, på ferie, ikke har tid, staker dama etc..

Å kalle det treff var vel egentlig litt feil, for det er ikke noe organisert treff, bare en yttring om at det faktisk er en del som har planer om å møte opp på Nordbyen i 21 tia.

Da var det sagt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg stikker fredags kveld nedover til varmere trakter *mallorca*

men hadde planer om å få noen til å møte opp til fredag sånn farvell treff, men jeg stiller opp med noen folk... prøver hvertfall! :D

2007 Renault Traffic *Arbeidsbil*

2002 Nissan Almera Sport *Bruksbil*

1993 Mazda RX-7 lhd *Sommerbil/Cruisebil*

1992 Mazda RX-7 rhd *Drifte/Banebil*

1986 Mazda 323 *vinterbil*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nordbyen finner du ved å ta av andre (om du kommer fra Porsgrunn) eller første (om du kommer fra Sandefjord) avkjøring til Larvik (Sentrum) Så følger høyre i første rundkjøring, venstre i andre, og høyre i tredje, og du er på nordbyen :) (Kan følge skiltinga til McDonnalds også..)

Var den grei?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

man får vel ta seg en tur og se om det blir noe liv da :)

Synd for dere som ikke vil/har råd/er på ferie/er på andre treff/osv,

dere trenger ikke være så negative vel?! la nå oss som pleier å

dukke opp på nordbyen ha den moroa... og kos dere med det dere

skal/skal ikke selv ;)

Life without knowledge is death in disguise...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Kleppa

Nordbyen finner du ved å ta av andre (om du kommer fra Porsgrunn) eller første (om du kommer fra Sandefjord) avkjøring til Larvik (Sentrum) Så følger høyre i første rundkjøring, venstre i andre, og høyre i tredje, og du er på nordbyen :) (Kan følge skiltinga til McDonnalds også..)

Var den grei?

kommer fra pors.. men takker for beskrivelsen.. finner nok fram nå :)

da kommer det hvertfall en honda concerto rullanes dit te fredan..hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider