t_huseby Skrevet August 6, 2003 Rapporter Share Skrevet August 6, 2003 Du kan jo ta en titt på http://www.visveg.no ,også søker du på hovland i larvik komune. Nordbyen ligger jo ved siden av hovlandbanen. Siter t_huseby MX-5 FMII Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingher Skrevet August 7, 2003 Rapporter Share Skrevet August 7, 2003 Kanskje jeg skal gidde å komme. Enkleste vei til nordbyen er egentlig å kjøre rett gjennom larvik by, og videre opp, så kan du ikke unngå å se det. Stor parkering og stort bygg. Siter Toyota MR-S [X] - Mazda Mx-5 NB 1,8 [X] - Audi 100 2,2E [X] - Peugeot 405 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eek Skrevet August 7, 2003 Rapporter Share Skrevet August 7, 2003 jeg møter opp, som vanlig :) broom broom Siter polog40 :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingher Skrevet August 7, 2003 Rapporter Share Skrevet August 7, 2003 Kjørte forbi deg på nordbyen på mandag, deg og morten. Så dere stod på parkeringa i hver deres golf. Men da gadd jeg ikke å gå inn i bilen igjen siden jeg hadde parkert. Siter Toyota MR-S [X] - Mazda Mx-5 NB 1,8 [X] - Audi 100 2,2E [X] - Peugeot 405 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eek Skrevet August 7, 2003 Rapporter Share Skrevet August 7, 2003 ååh trukke jeg vet hvem du er..*tenke* men men Siter polog40 :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostby Skrevet August 8, 2003 Rapporter Share Skrevet August 8, 2003 Skjer det noe i kveld eller? ser meget labert ut.... Jeg stemmer for at alle skal komme.. som i gode gamle dager..... Siter Moped x EVO VI TME x Ducati 748r Solgt =(( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy405GTX Skrevet August 8, 2003 Rapporter Share Skrevet August 8, 2003 hmm blir noen mil og kjøre herfra.... Siter go fast go strong ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaiFred Skrevet August 8, 2003 Rapporter Share Skrevet August 8, 2003 når ble "noen mil" en hindring? vi kjører da til ikea uten problemer når det skjer noe der :) bilen din har bare godt av kilmeter på tellern den! møt opp! ;) Siter Life without knowledge is death in disguise... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gsxr600 Skrevet August 8, 2003 Rapporter Share Skrevet August 8, 2003 Jeg kommer vel innom en tur... Kanskje mest fordi jeg skal på hytta i Stavern allikevel :) Siter 2010 Mitsubishi Outlander Instyle+ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy405GTX Skrevet August 8, 2003 Rapporter Share Skrevet August 8, 2003 tja det blir vel like langt som til våler banen i morgen dette tenker jeg.... lenge siden sist jeg kjørte til larvik.... Siter go fast go strong ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eek Skrevet August 8, 2003 Rapporter Share Skrevet August 8, 2003 en tur til larvik er bare koselig :) ikke no stress. bare godt for bilen! jo lengre bilen din har gått, jo kulere er du :p bare å komma Siter polog40 :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FOBO Skrevet August 8, 2003 Rapporter Share Skrevet August 8, 2003 ser ut som det er noen som skal komme gitt :) blir sikkert ikke så forbanna leven, men litt rolig treff med plass til "uloverligheter" og juging om bilane lol møt opp i kveld meg masse gummie og godt humør... sees i kveld! Siter 2007 Renault Traffic *Arbeidsbil* 2002 Nissan Almera Sport *Bruksbil* 1993 Mazda RX-7 lhd *Sommerbil/Cruisebil* 1992 Mazda RX-7 rhd *Drifte/Banebil* 1986 Mazda 323 *vinterbil* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eek Skrevet August 8, 2003 Rapporter Share Skrevet August 8, 2003 huff :( jeg klarte å sovne kl 18 ca...skulle bare legge meg nedpå senga... våkna 23.30 ca. så da fikk jeg aldri møtt opp på nordbyen :( :( var det mange folk? noen som tok bilder? *gjespe* Siter polog40 :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet August 9, 2003 Rapporter Share Skrevet August 9, 2003 var labert oppmøte til å begynne med.. men tok seg bra opp etterhvert.. men det var no bare en bil som tok den helt ut da (hvertfall som meg og x`n fikk med oss) litt skuffa der men.. hehe... prøvde meg no så godt jeg kunne jeg da.. med min 122 hk og feilhjuls trekk...hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet August 9, 2003 Rapporter Share Skrevet August 9, 2003 var der.. vil si at det var "bedre enn en vanlig fredag" :) helt greit oppmøte Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg