vwgolf2 Skrevet August 28, 2006 Rapporter Share Skrevet August 28, 2006 VURDERER andre felger på bilen, ikke bestemt meg enda:) men er åpen for bud, helst noen felger i bytte. har du noe du tror kan være int. så sleng ut bilde..men som sagt er jeg ikke helt sikker på hva jeg vil..er ute etter noe litt bredere :thumb ved bytte må det bli å evnt møtes i vestfold distriktet..blir litt mye greier å sende rundt.. :tannløs: bilder: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet August 31, 2006 Rapporter Share Skrevet August 31, 2006 ca pris? Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZpeTTeT Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 På med noen dassruller nå Morten! :thumb Siter (x) Vw Caddy 1,9Tdk 83mod (solgt) (o) Vw Vento 94mod (o) Vw Caravelle 1,6d 89mod (o) Vw Boble 1200 64mod (x) Vw Boble 1300 66mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI R RA Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 Regner med at det er 4x100, men kunne vært greit å vite bredde, innpress og prisantydning :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sn0mann Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 er 4*100 med ET35 tenker jeg.. Siter ..Drive Slow, Sit Low.. ..min verden :-) .. [o] Billaus [x] Audi A4 8K + Polo 85mod [x] Golf mkV GT | Golf mkIV Stv | Golf mkIII Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg