Gå til innhold

Familiebrakke 3,2 24v

Ranger emnet


Sehen

Anbefalte innlegg

Hvordan var fjærnlyset når du kun hadde xenon i nærlyset. Ble det lite synlig? Har akkurat bestilt et h1 kit og er litt spent på utfallet!;)Bilder?

 

fjern lyset ble gult og trasig. Etter byttet til Xenon i fjernlyset skal jeg aldri tilbake til vanlige lys. Xenon forever.

Når det er mørk/våt asfalt er Xenon helt overlegen.

På ALKOHOL (E85)

 

Omega 2,0-2,5V6 98mod. Drifting along slippery roads!!!

Omega 2.0 94mod. Prosjekt :) Snart spiker !! Spiker nå, hvil i fred :)

Astra F2 95 mod. 1,6 16V Bruksbil Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 76
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hvis V6 har samme pumpe som 2liter var det dyrt tror jeg. Får kjøpt racepumper som skal passe til under 2000,-. Dukker opp flere ulike på mekonomen, alle til under 2000. På carparts ser det ut til å være ca. 500,-. Virker som at svenskefaen prøver å snyte deg for litt oljepenger;-)

 

Om det er spriten er vanskelig å uttale seg om. Hvis bensintrykket ditt fortsatt er det samme skal den ikke måtte jobbe noe hardere. Måtte i så fall være at spriten skal ha angrepet materialet, noe jeg er skeptisk til. Du får ta vare på den defekte pumpa og obdusere den når du kommer hjem.

 

Skal ta vare på den gamle pumpen og dissekere den når jeg kommer hjem. Må finne ut om det er børster eller lager som er defekte.

Blir bare 4300,- i norske he he he..

Desuten er det annen pumpe til V6.

På ALKOHOL (E85)

 

Omega 2,0-2,5V6 98mod. Drifting along slippery roads!!!

Omega 2.0 94mod. Prosjekt :) Snart spiker !! Spiker nå, hvil i fred :)

Astra F2 95 mod. 1,6 16V Bruksbil Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår